×

ماجرای حمل جنین در داخل کیسه در شرق تهران

ماجرای حمل جنین در داخل کیسه در شرق تهران

همسرم مشکل داشت و باردار نمی‌شد و سرانجام پس از 17 سال باردار شد اما پزشکان اعلام کردند که همچنان مشکل نگه‌داری جنین برای وی وجود دارد

ماجرای-حمل-جنین-در-داخل-کیسه-در-شرق-تهران

همسرم مشکل داشت و باردار نمی‌شد و سرانجام پس از 17 سال باردار شد اما پزشکان اعلام کردند که همچنان مشکل نگه‌داری جنین برای وی وجود دارد...

 ساعت 1:35 بامداد امروز به مأموران کلانتری 128 تهران‌نو خبر رسید هنگام اجرای ایست و بازرسی در خیابان دلاوران، راکب یک دستگاه موتورسیکلت که جنین نوزادی را داخل کیسه پلاستیکی حمل می‌کرده، دستگیر شده که دقایقی بعد تیمی از مأموران انتظامی در محل اعلام خبر حاضر شدند.

راکب موتورسیکلت در این باره اظهار داشت: جنین سقط شده متعلق به هسمرم است و در حال بردن آن به پارک سرخه حصار برای دفنش بودم.

پس از این اتفاق با هماهنگی بازپرس امور جنایی پایتخت، راکب میانسال موتورسیکلت دستگیر و جنین نیز برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

پیش از ظهر امروز متهم 50 ساله این پرونده به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: همسرم مشکل داشت و باردار نمی‌شد و سرانجام پس از 17 سال باردار شد اما پزشکان اعلام کردند که همچنان مشکل نگه‌داری جنین برای وی وجود دارد، شب گذشته همسرم بد حال و جنین سه ماه وی سقط شد؛ من پس از این اتفاق بسیار ترسیدم و حتی به دلیل ترس با اورژانس تماس نگرفتم، پس از این اتفاق مادر همسرم به منزلمان آمد و تصمیم گرفتم که جنین سقط شده را به پارک سرخه حصار ببرم و در آنجا دفن کنم اما دستگیر شدم، برای اثبات ادعایم نیز تمامی مدارک پزشکی و سونوگرافی همسرم موجود است.

سرانجام محسن مدیر روستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت پس از شنیدن اظهارات متهم پرونده دستور آزادی وی را صادر کرد همچنین دستورات لازم برای مشخص شدن علت سقط جنین صادر شد و مادر جنین نیز به محض امکان حضور برای ارائه توضیحات در دادسرا حاضر خواهد شد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.