×

وضعیت پرونده منا در کمیسیون حقوقی-قضایی مجلس بررسی شد

وضعیت پرونده منا در کمیسیون حقوقی-قضایی مجلس بررسی شد

رئیس کمیسیون حقوقی- قضایی مجلس شورای اسلامی گفت وضعیت پرونده حادثه منا در جلسه امروز این کمیسیون با حضور نمایندگان دولت بررسی شد

وضعیت-پرونده-منا-در-کمیسیون-حقوقی-قضایی-مجلس-بررسی-شد

 رئیس کمیسیون حقوقی- قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت پرونده حادثه منا در جلسه امروز این کمیسیون با حضور نمایندگان دولت بررسی شد.

اللهیار ملکشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون حقوقی- قضایی مجلس افزود: در این جلسه اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و قشقاوی معاون وزیر امور خارجه حضور یافتند و در مورد پرونده فاجعه منا بحث و بررسی انجام گرفت.

وی بیان کرد: در این جلسه آقایان اوحدی و قشقاوی گزارشی از وضعیت رسیدگی و خدمات به خانواده شهدای منا ارائه کردند که بر این اساس خدمات خوبی به خانوده این شهدا انجام شده است.

وی اظهار داشت: ما این موضوع را همچنین از نظر حقوقی مورد بررسی قرار دادیم. از نظر ما عربستان مجرم است و ما باید نسبت به آنها طرح دعاوی کنیم. در این جلسه ما نحوه طرح دعاوی خود را مطرح کردیم و بنا شده است که دولت با برخی از وکلای خارجی و داخلی در این رابطه هماهنگی های لازم را به عمل آورد تا در محاکم عربستانی این موضوع به صورت جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.