موسسه حقوقی کامران میزرایی - موسسه حقوقی حامیان عدالت مطلق قبول وکالت به صورت تیمی و تخصصی قبول وکالت در دعاوی حقوقی(خانواده ،ملکی،امور شهرداری،ارث،تجاری)دعاوی کیفری،دادگاه انقلاب مالیاتی و اصل 49
اسد علی امرایی موسسه حقوقی کامران میزرایی - موسسه حقوقی حامیان عدالت مطلق قبول وکالت به صورت تیمی و تخصصی قبول وکالت در دعاوی حقوقی(خانواده ،ملکی،امور شهرداری،ارث،تجاری)دعاوی کیفری،دادگاه انقلاب مالیاتی و اصل 49
دکتر فرود امیری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه، قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از (خانواده،تجاری،ثبتی،ملکی،چک،...) و کیفری
سیدجلال میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی پذیرش کلیه دعاوی  حقوقی ، کیفری ، خانواده دیوان عدالت اداری دادگاه انقلاب و دادگاه نظامی
دکتر سهیل طاهری وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز  و استاد دانشگاه
مهدیه کتابی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری
حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 12 سال سابقه وکالت و 10 سال وکالت تخصصی  بانک صادرات و متخصص در دعاوی بانکی و موسسات مالی و اعتباری انجام دعاوی حقوقی به صورت گروهی در کلیه زمینه های حقوقی، ثبتی ، کیفری و خانوادگی
دکتر نغمه فرهود  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز، وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری (خانواده،ملکی ،ثبتی،چک،دعاوی مربوط به شهرداری و اصل 49و...) قبول وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور
مرتضی دستوری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری متخصص در امور بازار سرمایه و وکالت در هرگونه اختلافات سهام در بازار سرمایه ،وکالت در هیات داوری ماده 36 بازار سرمایه و وکالت در اختلاف خرید سهام شرکت های اجرای اصل 44 قانون اساسی
حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی با 12 سال سابقه وکالت و هفت سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و متخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری
آیلین محمدی رفیع وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلا دادگستری مرکز
علی جاوید وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی و عضو هیئت علمی دانشگاه
سرور ثانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز

جهت مشاوره تلفنی با وکیل با شماره09128304909 در تماس باشید.

ماه های خونین کشور تاسف نمی خواهند، تامل می طلبند

ارسالی توسط وکالت آنلاین وکیل پایه یک دادگستری
ماه های خونین کشور تاسف نمی خواهند، تامل می طلبند

به‌منظور بررسی راهکارهای اجرایی کردن سراسری قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 29 خرداد ماه سال‌جاری، عباسعلی رحیمی‌اصفهانی عضو کمیته حقوقی، علی‌اکبر یساقی نایب رییس هیات مدیره و سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه با اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی دیدار و پیرامون کاهش حداکثری آمار زندانیان دیه ناشی از تصادفات به گفت‌وگو پرداختند.

به‌منظور بررسی راهکارهای اجرایی کردن سراسری قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 29 خرداد ماه سال‌جاری، عباسعلی رحیمی‌اصفهانی عضو کمیته حقوقی، علی‌اکبر یساقی نایب رییس هیات مدیره و سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه با اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی دیدار و پیرامون کاهش حداکثری آمار زندانیان دیه ناشی از تصادفات به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد دیه، سیداسدالله جولایی در ابتدای این جلسه با اشاره به کاهش آمار رانندگان زندانی به کمتر از هزار مددجو، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در راستای بهبود وضعیت جاده‌های کشور باید به این سمت معطوف شود که در برابر آمار تصادفات به مقایسه وضعیت فعلی با سال گذشته و تطبیق و احیانا کاهش چند درصدی یک مولفه نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل نباید اکتفا شود.

وی گفت: طبق آمار قریب به 400 نفر در 294 فقره تصادف فوتی در نوروز امسال و در بهترین و مفرح‌ترین ایام جان خود را بر حسب نبود یک راهکار رهگشا  از دست داده‌اند، در این حوزه نه فقط راهور ناجا بلکه همه نهادهای کشور موظف هستند با نگاهی دفعی و نه صرفا در قالب یک چاره رفعی پیگیری نمایند تا حداقل این آمار نگران‌کننده به پایین‌ترین حد ممکن تقلیل پیدا کنند.

جولایی با اشاره به عنوان سال 95 گفت: در سالی که به طور موکد از جانب رهبری بر اقدام و عمل تاکید شده خوب است در قبال آمار بالای جانباختگان و مصدومان تصادف‌های رانندگی در ماه‌های شهریور و فروردین که به دلیل کثرت تلفات انسانی اطلاق‌ ماه‌های خونین به آن‌ها به دور از اغراق نیست، خوب است به جای ابراز تاسف و ناراحتی‌های آنی به تامل و اقدامی پیشگیرانه و همیشگی اهتمام داشته باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه کشور جریمه‌های سنگین و توقیف خودروی متخلفان را اقدامی بازدارنده خواند و افزود: هر چند این اهرم‌ها در پاره‌ای مواقع برای عده‌ای از افراد جواب داده، اما نگاه ما باید جامع بوده و فراتر از یک تصمیم موقت و سلبی باشد.

جولایی روند افزایش خودروهای تولیدی و وارداتی را نیازمند یک بازنگری اعلام کرد و یادآور شد: سال 84 تعداد 4 میلیون وسیله نقلیه در کشور وجود داشت که با گذشت یک دهه از این تاریخ آمار وسایل نقلیه در کشور به 27 میلیون نزدیک شده است و این یعنی به همین میزان نظارت و مدیریت هم بایستی در کنترل وضعیت جاده‌ها و شرایط آشفته خیابان‌ها اعمال شود.

عامل انسانی دلیل عمده تصادفات رانندگی

وی با انتقاد از جاده‌های پر خطر و عدم کنترل دقیق جاده‌های کشور در برخورد با برخی رفتارهای رانندگان افزود: در فصل‌های سرد سال بسیاری از جاده‌های پرشیب بدون شک قابلیت عبور و مرور با خودروهای بی‌کیفیت و بعضا فرسوده هموطنان را ندارد، در بسیاری موارد هم پیچ موجود در برخی مسیرها حتی برای سرعت‌های پایین غیراستاندارد هستند، اما در همه این موارد سبک رانندگی و عامل انسانی بیشترین نقش را در بروز و عدم بروز یک سانحه ایفا می‌کند.

جولایی با تفکیک موضوعات «مسبب» و «مقصر» ادامه داد: هرچند در بیشتر گزارش‌های کارشناسانه عامل انسانی در برابر عوامل جاده‌ای و محیطی همواره پررنگ‌تر معرفی می‌شوند، اما در حوزه پیشگیری و کنترل این حوادث اگر بخواهیم درصد تقصیر را معین کنیم بدون شک در بروز یک تصادف رانندگی اگر نگوییم در غالب موارد، باید قبول کنیم در درصد بالایی از این سوانح دلخراش راننده‌ مقصر است.

سوانح جاده‌ای در ایران مطابق میانگین جهانی یک درد ملی است

مدیرعامل ستاد دیه کشور با مقایسه تلفات و سوانح رانندگی در ایران با چند کشور در حال توسعه، گفت: برای درک یک درد عمیق ملی آمار کشته‌های سالانه یا آمار ماه شهریور نیاز نیست برای این منظور کافی است به تعداد تلفات انسانی در نوروز امسال بپردازیم و برای آشنایی با عواقب این معضل بزرگ خوب است به آمار پزشکی قانونی در ایام عید سال‌های قبل مراجعه شود.

وی حل مشکل تصادفات رانندگی در کشور را فراسازمانی خواند و یادآور شد: مرگ و مصدومیت‌ها آن قدر بالاست که دیگر کسی به عنوان یک مشکل و یک فاجعه به این موضوع نگاه ندارد، در کشور اگر کسی حوصله و وقت مطالعه صفحه حوادث را داشت تنها با مطالعه خبر قتل ارابه‌های آهنین در جاده‌های خاکی فقط و فقط ابراز احساسات به خرج داده و تا اعلام خبرهای بعدی یا تحت تاثیر قرار گرفتن خبری در حوزه صعود و ناکامی یک تیم ورزشی به یک رقابت جهانی یا هر موضوع دیگری این اثر در او باقی است و بعد از آن به مانند همه هموطنان و مسوولان دغدغه‌ای برای پیگیری در هیچ کس احساس نمی‌شود.

جولایی صرف میلیاردها تومان هزینه بر اقتصاد کشور و آن هم در این شرایطی که بیش از هر موعدی نیازمند تمرکز جدی بر روی سرمایه‌های ناخالص ملی هستیم را یک هزینه عادی به مانند دیگر مخارج دولتی قلمداد کرد و گفت: هر ساله نیروی انتظامی از کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی خبر می‌دهد، اما واقعا در یک چنین عصری که ضریب مرگ در حوادث رانندگی در برخی از کشورها حکایتی آن چنانی دارد در ایران اسلامی با یک تمدن 7 هزار ساله قصه‌ای این چنین و غیرقابل تعریف به خود گرفته است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور برابری آمار کشته‌شدگان ده ساله اخیر تصادفات رانندگی در کشور را با مجموع شهدای ایران اسلامی را از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز را یک فاجعه خاموش معرفی کرد و افزود: خوشبختانه هر چند در طول ده سال اخیر آمار تصادفات رانندگی از 27 هزار و 567 نفر در سال 94 به نزدیک 15 هزار کشته در سال گذشته (94) کاهش داشته است، اما این رقم باور نکردنی هر گز زیبنده نظام مقدس اسلامی نیست و باید باور کنیم حتی یک کشته در جاده‌ها رقم سنگین و زیادی است.

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط

تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند

نام نویسنده
تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند

تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند

ادامه مطلب ...

مهریه و وراثت در نکاح موقت

نام نویسنده
مهریه و وراثت در نکاح موقت

مهریه و وراثت در نکاح موقت

ادامه مطلب ...
مشاهده کلیه مطالب مرتبط
0 دیدگاه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

18 - سیزده =