×

آخرین جزئیات درگیری پلیس با یکی از اوباش شیراز ، سه مامور پلیس زخمی و انگشت یک شهروند قطع شد

آخرین جزئیات درگیری پلیس با یکی از اوباش شیراز ، سه مامور پلیس زخمی و انگشت یک شهروند قطع شد

یک اوباش در شیراز سه مامور نیروی انتظامی و یک شهروند را با قمه و اسلحه زخمی کرد، پرونده در دادسرای جنایی تشکیل شده است و تلاش برای دستگیری اوباش فراری ادامه دارد

آخرین-جزئیات-درگیری-پلیس-با-یکی-از-اوباش-شیراز-،-سه-مامور-پلیس-زخمی-و-انگشت-یک-شهروند-قطع-شد وکیل 

 یک اوباش در شیراز سه مامور نیروی انتظامی و یک شهروند را با قمه و اسلحه زخمی کرد، پرونده در دادسرای جنایی تشکیل شده است و تلاش برای دستگیری اوباش فراری ادامه دارد.

آخرین جزئیات درگیری پلیس با یکی از اوباش شیراز /سه مأمور پلیس زخمی و انگشت یک شهروند قطع شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بامداد روز گذشته زمانی که ماموران پلیس استان فارس برای دستگیری یکی از اوباش اقدام کرده بودند با وی درگیر شده و این فرد پس از درگیری با ماموران اسلحه آن‌ها را گرفته و دو نفر از ماموران را با اسلحه زخمی می‌کند.

این فرد در حالی که قصد فرار داشت با قمه به یک مامور دیگر ضربه وارد می‌کند و او را زخمی کرده و در نهایت با زخمی کردن یک شهروند که منجر به قطع یکی از انگشتان این شهروند می‌شود، از محل متواری شده است.

بر اساس تحقیقات بعمل آمده، سه مامور نیروی انتظامی و یک شهروند که در این ماجرا زخمی شده‌اند به بیمارستان انتقال یافتند.

 در حال حاضر پرونده‌ای در این زمینه در دادسرای جنایی شیراز تشکیل و تاکنون 21 نفر دستگیر شده اند و تحقیقات برای دستگیری این اوباش فراری ادامه دارد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.