×

کاهش تلفات حوادث رانندگی در 5 ماهه نخست امسال

کاهش تلفات حوادث رانندگی در 5 ماهه نخست امسال

در پنج ماه نخست امسال 521نفر در تهران در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی 523نفر اعلام شده بود 4 0 درصد کاهش یافته است

کاهش-تلفات-حوادث-رانندگی-در-5-ماهه-نخست-امسال

 در پنج ماه نخست امسال 521نفر در تهران در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی 523نفر اعلام شده بود 4/0 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، درپنج ماه نخست امسال 521نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی 523نفر اعلام شده بود 4/0 درصد کاهش یافته است.

در این گزارش آمده است از کل جانباختگان تصادفات رانندگی درپنج ماه نخست امسال 430 نفر مرد و 91 نفر زن بوده اند.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با 390 مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده های برون شهری با 121مورد،معابر و جاده های روستایی با 8مورد قرار دارند و محل وقوع دو مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

همچنین درپنج ماه نخست امسال 17 هزار و489 نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که 13 هزار  و 66 نفر از آنها مرد و 4 هزار و 423 نفر زن بوده اند.تعداد مصدومین تصادفات درپنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 9/11درصد افزایش یافته است.

درمرداد ماه امسال نیز 107 نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند که از این تعداد92نفرمردو15نفرزن بودند و گفتنی است 4 هزار و 48 نفر  از مصدومین تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.