×

مصوبه مربوط به انتقال بدهی شرکت تولید نیروی برق حرارتی ابلاغ شد

مصوبه مربوط به انتقال بدهی شرکت تولید نیروی برق حرارتی ابلاغ شد

دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره انتقال بدهی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برای اجرای طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری به حساب بدهی دولت را برای اجرا ابلاغ کرد

مصوبه-مربوط-به-انتقال-بدهی-شرکت-تولید-نیروی-برق-حرارتی-ابلاغ-شد وکیل 

دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره انتقال بدهی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برای اجرای طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری به حساب بدهی دولت را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

1- مبلغ شصت و دو هزار و پانصد و نود و سه میلیارد و چهارصد و نه میلیون (000ر000ر409ر593ر62) ریال از بدهی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ناشی از اصل، سود و جرایم تعهدات دریافت تسهیلات برای اجرای طرح ها و پروژه‏های سرمایه گذاری، به شرح جدول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، به بدهی دولت منتقل می شود.

2- معادل مبلغ بدهی انتقال یافته، سرمایه دولت در شرکت یادشده افزایش می یابد. وزارت نیرو موظف است مراتب اجرای این بند را با ارایه تأییدیه سازمان حسابرسی، به

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام نماید.

3- بدهی های انتقالی به دولت در وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره کل مدیریت بدهی ها و تعهدات عمومی دولت) به نمایندگی از دولت ثبت و صرفاً مبلغ سود آن، به نرخ مقرر در قراردادهای مربوط (نسبت به مبلغ اصل بدهی و بدون احتساب جریمه) به روزرسانی می شود.

4- سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است اعتبار لازم برای تسویه بدهی های موضوع این تصویب نامه را در لوایح بودجه سنواتی پیش بینی و برای پرداخت در اختیار وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دهد.

5- تسویه بدهی های موضوع این تصویب نامه با صدور اوراق تسویه خزانه مجاز است.

6- تسویه جرایم انتقالی به حساب دولت در چارچوب اختیارات اشخاص طلبکار، مجاز است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.