×

انهدام باند بزرگ جعل اسناد در استان البرز

انهدام باند بزرگ جعل اسناد در استان البرز

رییس کل دادگستری استان البرز از انهدام باند بزرگ جعل اسناد دولتی در استان البرز خبر داد و گفت از محل اختفای متهمان تعداد 600 مهرمربوط به اداره دولتی کشف شده است

انهدام-باند-بزرگ-جعل-اسناد-در-استان-البرز وکیل 

رییس کل دادگستری استان البرز از انهدام باند بزرگ جعل اسناد دولتی در استان البرز خبر داد و گفت: از محل اختفای متهمان تعداد 600 مهرمربوط به اداره دولتی کشف شده است.

احمد فاضلیان افزود: در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر جعل مهر و امضاء مقامات قضایی استان، موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از جمع‌آوری اطلاعات و اقدامات فنی محل اختفای این فرد در شهرستان شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام شد. به گزارش میزان، این مقام قضایی در ادامه افزود: متهم به جعل مهر و سند و امضاء مقامات قضایی استان و نامه مقامات قضایی اقدام کرده است.  فاضلیان اضافه کرد: در بازرسی از منزل متهم تعدادی اوراق و کارت شناسایی جعلی مربوط به دستگاه قضایی کشف شده است.

وی در تشریح جزییات گفت: با اعترافات متهم مشخص شد که جاعل اصلی فرد دیگری است که پیش از این نیز اقدام به جعل و استفاده از سند مجعول کرده و به تحمل 7 سال حبس محکوم شده که پس از آزادی از زندان اقدامات جعل خود را آغاز کرده است که در تلاش‌های مستمر و شبانه‌ روزی این فرد در شرق تهران شناسایی شد‌. رییس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: با انجام مراقبت‌های پنهان مشخص شد  این فرد پس از دستگیری همدستش اقدام به تغییر محل سکونت خود به تهران کرده است که پس از انجام اقدامات فنی گسترده محل اختفای وی در شرق تهران شناسایی و با همکاری دادسرای ویژه نیابت تهران بزرگ دریک عملیات مشترک دستگیر و روانه زندان شد. فاضلیان افزود: در بازرسی از محل اختفای وی نیز تعداد 600 مهرمربوط  به ادارات دولتی و ... یک قبضه سلاح ، شوکر ، ادوات جعل ، ساخت مهرهای ژلاتین برجسته و پرینتر‌های رنگی کشف و ضبط شده است.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.