×

77 هزار و 522 ابلاغ به صورت الکترونیک صادر شده است

77 هزار و 522 ابلاغ به صورت الکترونیک صادر شده است

علی القاصی با بیان اینکه در استان فارس 83 درصد از وکلا و 85 درصد از کارشناسان در سامانه ابلاغ الکترونیک ثبت نام شده اند گفت از ابتدای اجرای این طرح 77هزار و 522 ابلاغ به صورت الکترونیک صادر شده که این تعداد معادل صدور 162 ابلاغ به ازای هر شعبه است

77-هزار-و-522-ابلاغ-به-صورت-الکترونیک-صادر-شده-است

 علی القاصی با بیان اینکه در استان فارس 83 درصد از وکلا و 85 درصد از کارشناسان در سامانه ابلاغ الکترونیک ثبت نام شده اند گفت: از ابتدای اجرای این طرح 77هزار و 522 ابلاغ به صورت الکترونیک صادر شده که این تعداد معادل صدور 162 ابلاغ به ازای هر شعبه است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه در استان فارس 83 درصد از وکلا و 85 درصد از کارشناسان در سامانه ابلاغ الکترونیک ثبت نام شده اند گفت: از ابتدای اجرای این طرح 77هزار و 522 ابلاغ به صورت الکترونیک صادر شده که این تعداد معادل صدور 162 ابلاغ به ازای هر شعبه است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت و تدبیر مدیران قضایی، فارس می تواند اولین استان کشور در حذف ابلاغ سنتی و اجرای کامل کلیه ی ابلاغات به صورت الکترونیک باشد.

علی القاصی با اشاره به اینکه با اجرای طرح ابلاغ الکترونیک میزان ابلاغات واقعی انجام شده در سامانه الکترونیک در استان فارس به 30 درصد کل ابلاغات رسیده است؛ از صدر نشینی استان فارس در اجرای طرح ابلاغ الکترونیک در کشور خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح در سراسر کشور استان فارس با ثبت نام بیش از 105 هزار نفر از وکلا، کارشناسان و اصحاب دعوی در سامانه ابلاغ الکترونیک در صدر بهترین عملکرد از این حیث در کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان فارس 83 درصد از وکلا و 85 درصد از کارشناسان در سامانه ابلاغ الکترونیک ثبت نام شده اندگفت: از ابتدای اجرای این طرح 77هزار و 522 ابلاغ به صورت الکترونیک صادر شده است که این تعداد معادل صدور 162 ابلاغ به ازای هر شعبه می باشد.

القاصی همچنین خاطر نشان کرد: پس از اجرای طرح در استان و ثبت نام عمده مراجعان و اصحاب دعوی در مجموعه قضایی فارس هدف کنونی ما بالا بردن میزان ابلاغ الکترونیک در استان است.

وی اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت و تدبیر مدیران قضایی استان، فارس می تواند اولین استان کشور در حذف ابلاغ سنتی و اجرای کامل کلیه ی ابلاغات به صورت الکترونیک باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه سایر استان ها در کشور هم به لحاظ ثبت نام در سامانه و هم به لحاظ درصد ابلاغات الکترونیک در رتبه های بعد از استان فارس قرار گرفته اند گفت: از آنجا که استان فارس پایلوت اجرای طرح در کشور بود ؛ انتظارات از مجموعه قضایی فارس در محقق ساختن اهداف طرح بالا می باشد و تحقق کامل اهداف در استان مستلزم تدبیر و تمرکز بیشتر مدیران قضایی استان فارس بر اجرای دقیق طرح ابلاغ الکترونیک دارد.

وی پس از اعلام اقدامات مثبت مجموعه قضایی فارس نتایج اجرای این طرح در استان را ملموس ارزیابی و خاطر نشان ساخت: در اولین گام شاهد کاهش هزینه های مختلف ابلاغات بوده ایم که علاوه بر ایجاد امکان استفاده از نیروهای انسانی شاغل در این بخش در سایر خدمات قضایی، در کاهش اطاله دادرسی نیز مؤثر بوده است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.