×

مصدومیت 541 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در هفت ماهه امسال

مصدومیت 541 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در هفت ماهه امسال

عباسی گفت طی هفت ماهه سالجاری 541 نفر مصدوم در حوادث مربوط به کار به مراکز پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت

مصدومیت-541-نفر-بر-اثر-حوادث-ناشی-از-کار-در-هفت-ماهه-امسال وکیل 

 عباسی گفت: طی هفت ماهه سالجاری 541 نفر مصدوم در حوادث مربوط به کار به مراکز پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران  بیان کرد: طی هفت ماهه  سالجاری 541 نفر مصدوم در حوادث مربوط به کار به مراکز پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 512 نفر مرد و ما بقی زن هستند افزود: درمرداد با یکصد نفر ، مهر و تیر ماه هر کدام با 93 نفر مراجعه کننده، بیشترین  و در فروردین ماه با 48 نفر کمترین موارد مصدومیت با حوادث کار در آن به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش تعداد 50 نفر(همگی مرد ) طی هفت ماهه سالجاری در اثر حادثه کار در استان مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14 (چهارده )درصد کاهش داشت.

در این مدت شهرهای آمل با 11 ، بابل با 7 مورد شهرهایی هستند که بیشترین آمار تلفات حوادث کار را داشتند.

مطابق آمارهای موجود در حوادث کار هفت ماهه امسال، سقوط از بلندی با تعداد 26 نفر بیشترین علت مرگ در حوادث کار را به خود اختصاص می دهد، پس از آن،برق گرفتگی با 16 مورد ،اصابت جسم سخت با  7 و سایر موارد با یک، بیشترین دلایل مرگ در حوادث کار را در برمی گیرند.

گفتنی است بر پایه گزارش سازمان پزشکی قانونی، آمار تلفات فوتی ناشی از حوادث کار در سال گذشته (نود و چهار) 97بوده است که این رقم در مقایسه با سال (93) رشد 16.9 داشت.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.