×

عزم جدی در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز

عزم جدی در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز

رئیس کل دادگستری استان گلستان از عزم جدی دادستان ها و روسای دادگستری های استان در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تلاش در حفظ منابع ملی و طبیعی استان خبر داد

عزم-جدی-در-مقابله-با-ساخت-و-سازهای-غیرمجاز

رئیس کل دادگستری استان گلستان از عزم جدی دادستان ها و روسای دادگستری های استان در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تلاش در حفظ منابع ملی و طبیعی استان خبر داد.

هادی هاشمیان با بیان اینکه دادستان ها در بعضی از جرائم مانند دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی، منتظر شکایت نمی مانند و خودشان وارد عمل می شوند، اظهار کرد: این امر نیز سبب شده که مردم به این مقوله حساس شوند، به گونه ای که بسیاری از خلع یدها نتیجه گزارش های مردمی است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته با پیگیری های دستگاه قضایی استان، 3 هزار پرونده زمین خواری در محاکم تشکیل شد، افزود: این پرونده ها برای 832 هکتار از زمین های ملی، جنگلی و مرتعی استان به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال تشکیل شده بود.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی استان با هوشیاری در برابر ساخت و سازهای غیرمجاز خواهد ایستاد، افزود: سال گذشته 480 حکم قلع و قمع در استان اجرا و برای 107 هکتار از این اراضی نیز به نام دولت سند صادر شد.

هاشمیان با بیان اینکه منابع طبیعی میراث ماندگار همه نسل های بشری است، بار دیگر به افراد سودجو و تخریب کنندگان منابع طبیعی و ملی هشدار داد تا از تجاوز و دست اندازی به حریم منابع طبیعی دست بردارند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.