×

سارق خرید مواد مخدر و ترس از زنم ، مرا مجبور به سرقت کرد

سارق خرید مواد مخدر و ترس از زنم ، مرا مجبور به سرقت کرد

روز سرقت با پولهایی که از مسافرکشی به دست آوردم، موادمخدر خریدم و از ترس اینکه پولی نداشتم شب به خانه ببرم و به همسرم بدهم، تصمیم به سرقت گرفتم

سارق-خرید-مواد-مخدر-و-ترس-از-زنم-،-مرا-مجبور-به-سرقت-کرد وکیل 

روز سرقت با پولهایی که از مسافرکشی به دست آوردم، موادمخدر خریدم و از ترس اینکه پولی نداشتم شب به خانه ببرم و به همسرم بدهم، تصمیم به سرقت گرفتم.

 اوایل آذر ماه جاری خبر وقوع یک فقره کیف‌قاپی در خیابان فلاح به پلیس اعلام و با حضور مأموران در محل اعلام خبر مشخص شد کیف زنی پنجاه و پنج ساله توسط یک راننده پراید به سرقت رفته؛ در جریان این سرقت، زن میانسال از ناحیه زانو آسیب دیده و استخوان دور چشم وی شکسته است.

زن میانسال در اظهاراتش به مأموران گفت: در حال رفتن به منزل بودم که ناگهان راننده پراید کیفم را از دستم قاپید، در جریان سرقت بند کیف به دکمه مانتویم گیر کرد و همین باعث شد به شدت روی زمین بخورم و چند متر روی زمین کشیده شوم، سرانجام بند کیف از دکمه مانتویم رها شد و سارق خشن با گذاشتن پایش روی پدال گاز پراید، فرار کرد.

پس از ثبت این شکایت تیمی از مأموران انتظامی با دستور قاضی میروکیلی؛ دادیار شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران برای بازداشت سارق دست به کار و موفق شدند با بررسی دوربینهای مداربسته محل وقوع سرقت، پلاک خودرویی که سارق با آن سرقت انجام داده بود را شناسایی و سارق جوان را بازداشت کنند که سارق سی و پنج ساله در همان ابتدا دستگیری به سرقت از زن میانسال اعتراف کرد.

متهم این پرونده پس از بازداشت به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد ودر اظهاراتش به قاضی میروکیلی گفت: متأهل هستم، اعتیاد به موادمخدر دارم و با پرایدم مسافرکشی می‌کنم، همسرم مرا چندین بار به کمپ ترک اعتیاد برده اما اعتیادم را ترک نکردم، مدتی است که صبحها همسرم با پراید مسافرکشی می‌کند و من از عصر به بعد خودرو را از همسرم می‌گیرم و مسافرکشی می‌کنم.

مرد سی و پنج ساله درباره جزئیات سرقت از زن میانسال گفت: روز سرقت با پولهایی که از مسافرکشی به دست آوردم، موادمخدر خریدم و از ترس اینکه پولی نداشتم شب به خانه ببرم و به همسرم بدهم، تصمیم به سرقت گرفتم.

همسر این سارق نیز در اظهاراتش به دادیار پرونده گفت: آن شب (پس از سرقت) رفتار شوهرم مشکوک بود و او پس از سرقت شبها در خواب کابوس می‌دید تا اینکه من یک تلفن همراه در منزل پیدا کردم و زمانی که از شوهرم پرسیم تلفن همراه برای کیست، گفت که خودش آن را خریده است اما بعدا و پس از دستگیر شدنش فهمیدم سرقتی بوده است، همسرم از روی نادانی سرقت کرده و اکنون پشیمان است، می‌خواهم او را به زندگی برگردانم.

سرانجام متهم این پرونده با دستور دادیار دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.