×

پیدا شدن دختر 2 ساله تهرانی پس از 13 روز

پیدا شدن دختر 2 ساله تهرانی پس از 13 روز

دختر دو ساله‌ای که 23 آبان ماه سال جاری در بازار عبدل آباد مفقود شده بود، پس از 13 روز در منطقه مرتضی گرد پیدا شد

پیدا-شدن-دختر-2-ساله-تهرانی-پس-از-13-روز وکیل 

دختر دو ساله‌ای که 23 آبان ماه سال جاری در بازار عبدل آباد مفقود شده بود، پس از 13 روز در منطقه مرتضی گرد پیدا شد.

 بعدازظهر 23 آبان ماه جاری پدری با مراجعه به مأموران پلیس اعلام کرد که دختر دو ساله‌اش زهرا مفقود شده و از پلیس برای یافتن دخترش کمک خواست.

وی در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: ساعت 16 امروز (23 آبان) همسر، دخترم زهرا و خواهرم برای خرید به بازار عبدل آباد رفته بودند که در یک لحظه همسرم دست زهرا را برای پرسیدن قیمت لباس رها کرد و زهرا پس از آن مفقود شد، بعد از آن تمام بازار را گشتیم اما زهرا پیدا نشد.
 
 پیدا شدن دختر 2 ساله تهرانی

پس از ثبت مفقودی دختر دو ساله تیمی از مأموران اداره آگاهی با دستور محمد مهدی مرشدلو؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای یافتن زهرا دست به کار شدند، عکسهای زهرا در محل مفقود شدنش نصب شد و تصویر این دختربچه برای کمک به یافتنش با دستور بازپرس پرونده در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

تحقیقات برای یافتن زهرا ادامه داشت تا اینکه بعدازظهر ششم آذر ماه جاری مردی در تماس با خانواده زهرا از پیدا شدن دخترشان خبر داد و به خانواده زهرا گفت: دختر کوچک سرگردانی را در منطقه مرتضی گرد دیدم و با توجه به عکسی که از این دختر در خیابانها و رسانه‌ها دیدم به احتمال زیاد، این دختر بچه، دختر شما است.

با این تماس، پدر و مادر زهرا خودشان را به سرعت به محل پیدا شدن دختر بچه در منطقه مرتضی گرد رساندند و پس از 13 روز دخترشان  زهرا را پیدا کردند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده و معمای 13 روز سرگردانی دختر دو ساله (زهرا) از سوی کارآگاهان پلیس اداره آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع : امروز فردا را می سازیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.