×

یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم ایجاد اشتغال برای خانواده های زندانیان است

یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم ایجاد اشتغال برای خانواده های زندانیان است

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت یکی از ارکان اساسی پیشگیری از وقوع جرم ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زندانیان است که در این حوزه برنامه‌‌هایی در دست اقدام است تا بتوانیم برای این خانواده‌ها توانمندی اقتصادی به ارمغان بیاوریم

یکی-از-راهکارهای-پیشگیری-از-وقوع-جرم-ایجاد-اشتغال-برای-خانواده-های-زندانیان-است وکیل 

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: یکی از ارکان اساسی پیشگیری از وقوع جرم ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زندانیان است که در این حوزه برنامه‌‌هایی در دست اقدام است تا بتوانیم برای این خانواده‌ها توانمندی اقتصادی به ارمغان بیاوریم.

 مهران منتظر مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز ضمن در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه انجمن حمایت زندانیان مؤسسه‌ای مردم نهاد است بنابراین نحوه خدمات دهی به خانواده‌های آسیب پذیر زندانیان هم باید مردمی باشد و آحاد جامعه از این قشر حمایت کنند.

وی افزود: با به روز رسانی مناسب و اجرای طرح‌های کاربردی و ارتقاء اقدامات فرهنگی سعی در تحول محتوایی عملکرد انجمن را داریم، بنابر این لازم است بعد معنوی کار در کنار کمک‌های مادی پر رنگ تر دیده شود تا حضور و کمک‌های خیرین بیش از پیش ملموس باشد.

منتظر در زمینه اشتغال خانواده‌های زندانیان گفت: یکی از ارکان اساسی پیشگیری از وقوع جرم ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های موجود در کشور برای خانواده‌های زندانیان است که در این حوزه نیز برنامه‌‌هایی در دست اقدام است تا بتوانیم با ایجاد اشتغال برای این خانواده‌ها توانمندی اقتصادی را به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه اغلب خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک و توجه هستند افزود: در راستای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های زندانیان که از دغدغه‌های انجمن حمایت زندانیان است، طرح جامعی در دست تهیه داریم به همین جهت با عملیاتی شدن این طرح، موضوع سرکشی مستمر از خانواده‌های زندانیان در دستور کار قرار خواهد گرفت تا با مشارکت صنوف، خیرین و اقشار مختلف جامعه و مردم خداجو و انقلابی این مرز و بوم یک نهضت عمومی برای کمک‌رسانی به همنوعان خود که اغلب در معرض آسیب هستند به راه افتد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان در ادامه افزود: اولویت بندی و نیاز سنجی و انجام اقدامات کارشناسی در این طرح در ابعاد مختلف از جمله کمک رسانی در ابعاد معیشتی، مسکن، تحصیل، درمان و ... با کمک و یاری داوطلبانه خیرین نیک اندیش امکان پذیر است تا یک گام اساسی و مؤثر در کاهش بروز جرم در این خانواده‌ها برداشته شود.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.