×

متهم همسر کشی همسرم امواج منفی داشت

متهم همسر کشی همسرم امواج منفی داشت

همسرم امواج منفی داشت و به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می‌گفت چرا سر کار نمی‌روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به ستم همسرم رفتم

متهم-همسر-کشی-همسرم-امواج-منفی-داشت وکیل 

همسرم امواج منفی داشت و به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می‌گفت چرا سر کار نمی‌روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به ستم همسرم رفتم...

 ساعت 10:45 روز گذشته خبر قتل زن جوانی از سوی مأموران کلانتری 142 کن به محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

بنابر اعلام مأموران انتظامی، مقتول صبح روز گذشته به دلیل اختلافات خانوادگی توسط هسرش با پنج ضربه چاقو در منزلشان در منطقه شهران مجروح و در ادامه برای مداوا به بیمارستان تریتا منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات جان خودش را از دست داد.

همسر مقتول پس از این قتل با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت؛ وی در همان ابتدا به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: 13 سال قبل با همسرم ازدواج کردم و یک دختر دوازده ساله دارم؛ از همان ابتدای زندگی با همسرم اختلاف داشتم تا اینکه ساعت 7 صبح (روز گذشته) همسرم به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می‌گفت چرا سر کار نمی‌روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به ستم همسرم رفتم، سه ضربه به پا و دو ضربه به شکمش زدم.

پیش از ظهر امروز متهم این پرونده به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: دو سال است که قرص اعصاب می‌خورم و سابقه اعتیاد و مصرف مواد مخدر ندارم و تاکنون خلافی مرتکب نشدم؛ از ابتدای ازدواج با همسرم دعوا داشتم و او امواج منفی داشت، شب قبل از قتل، دخترم تا صبح بیدار بود و صبح پس از اینکه همسرم را با چاقو زدم، مادرش را دید.

تحقیقات نشان داد که متهم با یک چاقوی تیغه بلند، همسرش را به قتل رسانده و مقتول پس از جراحت از همسایه‌ها کمک خواسته است.

سرانجام متهم این پرونده با دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقت در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.