×

جرم فرار از خدمت 22 درصد کاهش یافته است

جرم فرار از خدمت 22 درصد کاهش یافته است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت با همه مشکلات و موانع با افتخار امروز اعلام می کنیم که جرم فرار از خدمت 22درصد کاهش پیدا کرده است

جرم-فرار-از-خدمت-22-درصد-کاهش-یافته-است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با همه مشکلات و موانع با افتخار امروز اعلام می کنیم که جرم فرار از خدمت 22درصد کاهش پیدا کرده است.

شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در ادامه هجدهمین همایش پیشگیری از جرم نیروهای مسلح تهران در رابطه با اهداف این همایش گفت: موضوع این همایش عملیاتی کردن راهکارهای قابل اجرا جهت کنترل و کاهش جرم فرار از خدمت سربازان است و دیگر صحبت از آسیب شناسی نیست زیرا این در برنامه پنج سال اول بحث شد و در پنج سال دوم راهکارها ارائه شد، در برنامه سوم بحث پیشگیری مطرح شد و در برنامه چهارم که در حال حاضر در آن هستیم این راهکارهای بدست آمده را باید اجرا کنیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهار داشت: متاسفانه امروز پیشگیری در دولت و سایر قوا آنچنان پیگیری نمی شود و بودجه کافی به آن اختصاص پیدا نمی کند.

بهرامی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح با همه مشکلات و موانع با افتخار امروز اعلام می کند که جرم فرار از خدمت 22درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: این امر ثمره بزرگی است و باید به فرماندهان بابت این موفقیت تبریک گفت. بیان قرآن این است که انسان رکن اساسی خلقت است و ما همیشه با انسان ها برخورد داریم و میبینیم که خدا در سوره های مختلف قرآن بها بسیار زیادی به انسان می دهد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز بحث پیشگیری کاملا بین نیروهای مسلح جا افتاد است و امروز روزی است که باید این راهکارها را به اجرا گذاریم تا جوانی سرخورده نشود.

بهرامی بیان کرد: مراکز آموزشی باید راهکارها را درست به کار گیرند زیرا ما در کشوری اسلامی هستیم. حالا که ظرفیت ما ظرفیتی خاص است در برابر این امر مسئول هستیم.

وی با اشاره به روایتی از امام علی علیه السلام اظهار کرد: طبق این روایت از فرماندهان در مورد حق زیر دست بازخواست می شود. بدانیم که همه انسان ها قابلیت خلیفه الهی شدن را دارند.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.