×

زورگیری خشن از جانباز 65 درصدی در روز روشن

زورگیری خشن از جانباز 65 درصدی در روز روشن

زورگیران پس از زدن گاز اشک‌آور به صورت جانباز 65 درصدی و کشاندن وی روی آسفالت، خودروی او را به سرقت بردند

زورگیری-خشن-از-جانباز-65-درصدی-در-روز-روشن

زورگیران پس از زدن گاز اشک‌آور به صورت جانباز 65 درصدی و کشاندن وی روی آسفالت، خودروی او را به سرقت بردند.

حدود ساعت 15 امروز شهروندان تهرانی هنگام عبور در خیابان شهید شیرودی روبروی استادیوم شیرودی با درخواست کمک و صدای «دزد دزد» یک جانباز 65 درصد که مورد زورگیری خشن از سوی دو مرد زورگیر قرار گرفته بود، مواجه شدند و برای کمک به سمت وی شتافتند.

یکی از شاهدان عینی این ماجرا درباره جزئیات زورگیری از جانباز 65 درصدی به خبرنگار حوادث تسنیم گفت: از سر کارم در حال رفتن به منزل بودم که دیدم مرد جانبازی روی زمین افتاده است؛ به سمت وی رفتم و جویای زورگیری شدم و همزمان با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

وی افزود: این جانباز که راننده آژانس است و به شدت از سوی زورگیران مورد ضرب و شتم قرار گرفته، گفت دو مرد زورگیر به عنوان مسافر سوار بر خودروی 206 وی شده و دقایقی بعد پس از زدن اسپری اشک‌آور به صورت وی قصد سرقت خودرویش را داشته که با مقاومت این جانباز مواجه شده‌اند.

این  شاهد عینی زورگیری از جانباز 65 درصد گفت: زورگیران با مشاهده مقاومت از سوی جانباز 65 درصدی، وی را از خودرویش به بیرون پرتاب کردند و این جانباز که یک پای مصنوعی دارد، درِ سمت راننده خودرو خود را رها نکرده اما پس از طی مسافتی و کشیده شدن روی زمین از خودرو رها شده بود و زورگیران خودروی وی را به سرقت بردند.

این شهروند با بیان اینکه پای مصنوعی این جانباز در این زورگیری از پایش جدا شده، یادآور شد: سرعت عمل پلیس در این ماجرا خوب بود و چند دقیقه پس از این اتفاق، مأموران کلانتری 107 فلسطین در صحنه حادثه حاضر شدند اما اوژانس دیر به محل حادثه (حدوداً نیم ساعت پس از تماس) رسید و در نهایت مرد جانباز را به بیمارستان منتقل کردند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.