×

مراجعه بیش از 70 هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی

مراجعه بیش از 70 هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از 70 هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی خبرداد و گفت در هشت ماهه نخست امسال 70 هزار و 590 نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به این مرکز مراجعه کرده اند

مراجعه-بیش-از-70-هزار-نفر-به-دلیل-نزاع-به-مراکز-پزشکی-قانونی وکیل 

 مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از 70 هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی خبرداد و گفت: در هشت ماهه نخست امسال 70 هزار و 590 نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به این مرکز مراجعه کرده اند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، دکتر قادی پاشا گفت: درهشت ماهه نخست امسال،هفتاد هزارو590نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند.

وی افزود:  این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال94 که تعداد مراجعین به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی هفتاد هزارو840نفر اعلام شده بود 4 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: بنابر این گزارش از کل مراجعین به دلیل آسیب های ناشی از نزاع در8ماهه نخست سالجاری ،چهل وشش هزار و 166نفر مرد و بیست وچهار هزار و 424نفرزن بوده اند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.