×

ایجاد ساز و کارشناسی فروشگاه های اینترنتی نامعتبر

ایجاد ساز و کارشناسی فروشگاه های اینترنتی نامعتبر

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مهم که سازو کار شناسایی فروشگاه های اینترنتی در دستور کار ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق در حال بررسی است، مطرح کرد برای مبارزه جدی با فروشگاه های اینترنتی فاقد شناسنامه نیازمند یک برنامه‌ریزی و ساز و کار مناسب هستیم

ایجاد-ساز-و-کارشناسی-فروشگاه-های-اینترنتی-نامعتبر وکیل 

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مهم که سازو کار شناسایی فروشگاه های اینترنتی در دستور کار ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق در حال بررسی است، مطرح کرد: برای مبارزه جدی با فروشگاه های اینترنتی فاقد شناسنامه نیازمند یک برنامه‌ریزی و ساز و کار مناسب هستیم.

سید عبدالمجید اجتهادی در گفت‌وگو  با ایسنا، در رابطه با نظارت سازمان تعزیرات حکومتی بر مبادی عرضه مجازی گفت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق در حال ایجاد اداره کل مبارزه در این حوزه است، البته ساز و کار این امر باید مشخص شود، یعنی ما باید متوجه شویم این شخصی که در حال عرضه کالای مجازی است جا و مکان مشخصی دارد یا خیر.

وی با بیان اینکه تاکنون به صورت جدی در این حوزه ورود نشده است، تصریح کرد: اگر این موارد شناسایی شوند، امکان برخورد وجود دارد. تاکنون به یاد ندارم برخوردی در این‌ خصوص شکل گرفته باشد. سایت های بزرگی هستند که به صورت مشخص شناسایی شده اند و در حال فعالیت هستند، اما سایت‌های متفرقه‌ای وجود دارند و یا در تلگرام  یا بعضی از مجلات هستند که اگر شناسنامه دار  نباشند، مشکل ایجاد می کند. قطعا برای اینکه بتوانیم در این‌ خصوص مبارزه جدی داشته باشیم باید یک برنامه‌ریزی درباره تخلفات این چنینی داشته باشیم.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی  در پایان تاکید کرد: این  موضوع در دستور کار ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق است و دنبال راهکار مناسبی در این‌باره  هستند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.