×

کلاهبرداری از زنان مطلقه و پولدار به بهانه ازدواج ، اخذ دسته چک با فریب قربانیان

کلاهبرداری از زنان مطلقه و پولدار به بهانه ازدواج ، اخذ دسته چک با فریب قربانیان

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی از دستگیری فردی به اتهام‌های کلاهبرداری،‌ جعل اسناد و امضا، غصب عناوین دولتی، توهین به اشخاص، خیانت در امانت و عدم ثبت واقعی نکاح خبر داد

کلاهبرداری-از-زنان-مطلقه-و-پولدار-به-بهانه-ازدواج-،-اخذ-دسته-چک-با-فریب-قربانیان وکیل 

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی از دستگیری فردی به اتهام‌های کلاهبرداری،‌ جعل اسناد و امضا، غصب عناوین دولتی، توهین به اشخاص، خیانت در امانت و عدم ثبت واقعی نکاح خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری فردی به اتهام‌های کلاهبرداری،‌ جعل اسناد و امضا، غصب عناوین دولتی، توهین به اشخاص، خیانت در امانت و عدم ثبت واقعی نکاح خبر داد.

وی گفت: این فرد که متولد 1363 با داشتن چهره‌ای موجه به شناسایی خانم‌های مطلقه و دارای ملائت مالی در شهرستانهای متعدد اقدام کرده و با پیشنهاد ازدواج به آنها به صورت موقت و با فریب دادنشان نسبت به اخذ دسته چک به نام شکات مبادرت کرده و با جعل امضا نسبت به صدور چک‌ها اقدام می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اضافه کرد: متهم در برخی موارد با غصب عناوین دولتی خود را به راننده قاضی و دهیار روستا معرفی و نسبت به همین عناوین کلاهبرداریهای متعددی را انجام داده است.

این مقام قضایی در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: وی همچنین از طریق فریب دادن مردم به داشتن موسسات غیر دولتی و امیدوار ساختن آنها به اشتغال نسبت به کلاهبرداری از آنها اقدام می کرده است.

وی با اشاره به کشف برخی مدارک از جمله عکس های نسوان، کپی شناسنامه ، کارت های تبلیغاتی و سند نکاحیه عادی تصریح کرد: کشف این مدارک حاکی از این است که متهم مذکور بیش از موارد مکشوفه و در شهرستان های دیگر مرتکب بزه شده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از شهروندانی که به این شیوه و توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست تا برای پیگیری شکایت خود به دادستان شهرستان گرمه مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.