×

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فرهنگ‌سازی و ترویج خدمت مضاعف به مردم از مهمترین مصادیق امر به معروف است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فرهنگ‌سازی و ترویج خدمت مضاعف به مردم از مهمترین مصادیق امر به معروف است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فرهنگ‌سازی و ترویج خدمت مضاعف به مردم از مهمترین مصادیق امر به معروف است

رئیس-سازمان-ثبت-اسناد-و-املاک-کشور-فرهنگ‌سازی-و-ترویج-خدمت-مضاعف-به-مردم-از-مهمترین-مصادیق-امر-به-معروف-است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: فرهنگ‌سازی و ترویج خدمت مضاعف به مردم از مهمترین مصادیق امر به معروف است    

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به فرهنگ سازی در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم به عنوان یک معروف بزرگ، از آسیب شناسی مسائل سازمانی با دیدگاه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فرصتی بزرگ برای پیشبرد اهداف سازمانی یاد کرد.

به گزارش ایسنا، احمد تویسرکانی که در اولین گردهمایی اعضای معتمد شورای امر به معروف و ائمه جماعت واحدهای ستادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سخن می‌گفت با اشاره به اهمیت و ارزش خدمت بی منت به مردم گفت: باید با تحلیل موقعیت سازمان و حجم بالای مراجعات مردم به بخش‌های مختلف آن در سراسر کشور، هر چه بیشتر در جهت خدمت رسانی سریع تر و صحیح تر به مراجعان گام برداریم که این خود معروفی بزرگ است و ضمن آثار و منافعی که در پی دارد از منکرات نیز پیشگیری می‌کند.

معاون قوه قضائیه با تاکید بر نقش هدایتی و حمایتی به جای مچ گیری، هیاهو و تخریب در فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به عنوان نیاز جدی جامعه امروزی افزود: دست اندرکاران و فعالان این بخش باید از بین خوشنام ترین و محبوبترین همکاران در هر مجموعه‌ای انتخاب شوند و با تسلط و شناخت کافی نسبت به این فریضه الهی و ابعاد ظریف آن در جهت اقامه عدل و دستورات الهی و اصلاح امور گام بردارند.

تویسرکانی با اشاره به موانع و سنگ اندازی‌های دشمنان در جهت دست اندازی به انقلاب خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و تلاش و اجرای شعائر دینی برای اثبات کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمندیم چرا که توفیقات این نظام به نام دین و مذهب در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لزوم هماهنگی بین بخش‌های مختلف این سازمان در سراسر کشور را جهت ترویج فرهنگ خدمت رسانی و امر به معروف ونهی از منکر مورد تاکید قرار داد و افزود: اهنمام جدی به سلامت اداری، اقامه شعائر دینی، تقویت فرهنگ قرآنی و مجالس مذهبی باید در دستور کار جدی شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این شورا، از دکتر تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس این سازمان به خاطر توجه و حمایت‌های جدی از امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.در پایان لوح سپاسی از سوی این شورا به دکتر تویسرکانی اهداء شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.