×

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در اسفند ماه 95

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در اسفند ماه 95

از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در اسفند ماه 95 اعلام شد

فراخوان-اعزام-به-خدمت-فارغ-التحصیلان-دانشگاه-ها-در-اسفند-ماه-95 وکیل 

از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در اسفند ماه 95 اعلام شد.

 سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های کاردانی، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ 1اسفند ماه 1395 دریافت داشته‌اند، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

براساس این گزارش، کلیه مشمولان فوق، موظف هستند روز یک شنبه اول اسفند ماه 95، در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

مشمولان باید برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و ... رادر هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.