×

قتل پسر 6 ساله توسط دختر 12 ساله ، زندانی کردن فرزند خردسال پس از شکنجه توسط مادر

قتل پسر 6 ساله توسط دختر 12 ساله ، زندانی کردن فرزند خردسال پس از شکنجه توسط مادر

اشرف گریه‌کنان نزد من آمد و گفت که مادرش از لحظه ورود او به خانه، او را به باد کتک گرفته و با دندان و چنگ و چوب تمام بدنش را مجروح کرده است

قتل-پسر-6-ساله-توسط-دختر-12-ساله-،-زندانی-کردن-فرزند-خردسال-پس-از-شکنجه-توسط-مادر

اشرف گریه‌کنان نزد من آمد و گفت که مادرش از لحظه ورود او به خانه، او را به باد کتک گرفته و با دندان و چنگ و چوب تمام بدنش را مجروح کرده است.

 اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپا قرصی» داشته و از ده‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هر روزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صحفه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50  رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرنده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام(بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه سراغ حوادث و وقایع جنایی در سوم خرداد ماه سال 1355 رفتیم.

مادر دختر 7ساله‌اش را پس از شکنجه 7 روز در آشپزخانه زندانی کرد

یک مادر جوان، دختر 7 ساله‌اش را به شدت شکنجه و 7 روز او را در آشپزخانه زندانی کرد؛ دیروز مرد جوانی به نام «شاه‌علی» در حالیکه دست دختر کوچکی را در دست داشت شکایتی تسلیم دادستان تهران کرد.

شاه‌علی در شکوائیه خود مدعی شد که همسر مطلقه‌اش فرزند مشترکشان را که «اشرف» نام دارد به سختی شکنجه کرده و پس از شکنجه او را در آشپزخانه حبس کرده است.

شاه‌علی در توضیحاتی که در مورد حادثه داد، گفت: چندی پیش در پی اختلافات خانوادگی همسرم را که ساناز نام دارد، طلاق دادم و به حکم دادگاه دختر هفت ساله‌مان که در کلاس اول دبستان تحصیل می‌کند، نزد من باقی ماند. چند روز پیش ساناز به خانه من آمد و با گریه از من خواست چند روزی اجازه دهم که اشرف نزد مادرش برود. من نیز پذیرفتم، حدود یک هفته از این ماجرا گذشت.

دیروز اشرف گریه‌کنان نزد من آمد و گفت که مادرش از لحظه ورود او به خانه، او را به باد کتک گرفته و با دندان و چنگ و چوب تمام بدنش را مجروح کرده است.

اشرف همچنین گفت: که مادرم مرا به آشپزخانه برد و از پشت در را به رویم بست اما هر روز به من سر می‌زد و مقداری غذا برایم می‌آورد.

براساس شکایت شاه‌علی، دادستان دستور داد پزشک قانونی از اشرف معاینه به عمل آورد، پزشک قانونی تهران بعد از معاینه اعلام کرد بدن اشرف از چند ناحیه مجروح و کبود شده است و آثار ضرب و کبودی کاملا هویداست. پزشک قانونی برای اشرف 14 روز طول درمان تعیین کرد. بدین ترتیب ساناز از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفت تا پس از تحقیق و تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شود.

دانش‌آموز، دوستش را زیر اتومبیل «هل» داد

دانش‌آموزان دبیرستان صفدری در قلعه‌مرغی بعد از ظهر دیروز شاهد یک حادثه غم‌انگیز مقابل دبیرستان خود بودند، حادثه‌ای که یک شوخی دوستانه آن را آفرید.

تصادف هنگامی به وقوع پیوست که دبیرستان تعطیل شده بود و دانش‌آموزان عازم خانه‌های خود بودند؛ احمد اسکندری دانش‌آموز 17 ساله در حال شوخی و بازی با چند نفر از دوستانش بود که به وسیله یکی از آنها به وسط خیابان هل داده شد در این لحظه وانت نیسان 2511 به رانندگی «احمد قیدر» از راه رسید و او را زیر گرفت. احمد اسکندری که به شدت مجروح شده به بیمارستان انتقال یافت و اکنون در حال اغماء به سر می‌برد.

دوست احمد پس از حادثه از محل تصادف گریخت. ماموران پاسگاه ژاندارمری نعمت‌آباد در تعقیب او هستند.

6 هزار کیلو شیرخشک خطرناک توقیف شد

دیروز فاش شد 6 هزار کیلو شیرخشک دامی، متعلق به شرکت «ایران‌وت» از سوی وزارت رفاه و تندرستی توقیف شده است. مدیریت شرکت ایران‌وت را «منصور مطلوب» به عهده دارد که در پی جنجال استفاده از شیرخشکهای دامی، برای تهیه شکلات و شیرینی موارد مصرف انسان، با اتهام جنایی تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

این پارتی شیرخشکها قبل از بازداشت مطلوب به تهران رسیده بود و وزارت رفاه و تندرستی آن را توقیف کرد. دیروز شرکت ایران‌وت طی نامه‌ای که به وزارت رفاه و تندرستی نوشت، تقاضا کرد ترتیبی داده شود تا شیرخشکهای توقیف شده از محاق تولید خارج شود.

تقاضای ایران‌وت از طریق وزارت رفاه و تندرستی به دادسرا رسید و «داوود ناظم‌پور» معاون دادستان به «صانعی» دادیار دادسرای ویژه دستور داد پس از بررسی و با این تعهد که ایران‌وت تنها شیرخشک را به مصرف دام برساند، 6 هزار کیلو شیرخشک از توقیف خارج شود.

دختر 12 ساله پسر 6 ساله را به چاه انداخت

با کشف جسد پسر 6 ساله‌ای در یک چاه متروک اعلام شد پسربچه را یک دختر 12 ساله به تحریک مادرش به داخل چاه انداخته و کشته است!

مهدی 6 ساله 10 روز پیش ناگهان ناپدید شد. با اطلاع والدین وی به اداره آگاهی ماموران به جست‌وجو پرداختند و سرانجام جسد مهدی از عمق یک چاه واقع در پشت کشتارگاه همدان بیرون کشیده شد.

با تحقیق از خدیجه 12 ساله روشن شد وی به تحریک مادر خود، مهدی را به کنار چاه برده و او را به داخل آن انداخته است. امروز آقای صالحی بازپرس شعبه دو بازجویی از خدیجه را برای کشف انگیزه جنایت آغاز کرد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.