×

افزایش تعداد دفاتر ارائه خدمات قضایی کشور به 1000 نفر

افزایش تعداد دفاتر ارائه خدمات قضایی کشور به 1000 نفر

معاون قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از افزایش تعداد دفاتر ارائه خدمات قضایی کشور به یک‌هزار دفتر تا نیمه نخست سال آینده خبر داد

افزایش-تعداد-دفاتر-ارائه-خدمات-قضایی-کشور-به-1000-نفر

معاون قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از افزایش تعداد دفاتر ارائه خدمات قضایی کشور به یک‌هزار دفتر تا نیمه نخست سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری که به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات حوزه فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد عازم این استان شده بود، امروز در نشست شورای قضایی با اشاره به اینکه یزد از استان‌های موفق در حوزه خدمات قضایی در کشور است، گفت: اکنون 50 طرح بنیادی تحول در قوه قضاییه از جمله ایجاد دفاتر ارائه خدمات قضایی و صدور ابلاغ الکترونیکی دنبال می‌شود که نقش ارزشمندی در کاهش اطاله دادرسی، کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایتمندی مردم داشته است.

وی همچنین افزایش ورودی پرونده‌های قضایی را از مهمترین مشکلات قوه قضاییه دانست و افزود: با چنین شرایطی قوه قضاییه نیازمند تحولی عظیم است و ما در حوزه فناوری اطلاعات با بهره‌مندی از ابزارهای جدید به دنبال تغییر بنیادی در این قوه هستیم.

شهریاری در همین رابطه به راه‌اندازی 148 دفتر ارائه خدمات قضایی در کشور تا کنون اشاره کرد و گفت: تعداد این دفاتر تا نیمه سال آینده به یک‌هزار دفتر افزایش خواهد یافت.

در این نشست جدیدترین اقدامات این قوه در  راستای تحول و ارائه خدمات قضایی الکترونیکی بررسی شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.