×

خبر تجاوز و قتل کودک کار پردیسی کذب است

خبر تجاوز و قتل کودک کار پردیسی کذب است

در حالی چند سایت خبری مدعی تجاوز 11 مرد به یک کودک کار 15ساله و قتل وی در شهرستان پردیس شده بودند که فرمانده انتظامی این شهرستان چنین خبری را جعلی و کذب خواند و گفت علی‌رغم ادعای مذکور گزارشی از کشف جسد و تجاوز به پلیس اعلام نشده است

خبر-تجاوز-و-قتل-کودک-کار-پردیسی-کذب-است

در حالی چند سایت خبری مدعی تجاوز 11 مرد به یک کودک کار 15ساله و قتل وی در شهرستان پردیس شده بودند که فرمانده انتظامی این شهرستان چنین خبری را جعلی و کذب خواند و گفت: علی‌رغم ادعای مذکور گزارشی از کشف جسد و تجاوز به پلیس اعلام نشده است.

 صبح امروز خبری عجیب به‌روی خروجی یک سایت خبری مبنی بر «تجاوز 11 کارگر افغان به یک نوجوان 15ساله در شهرستان پردیس و پیدا شدن جسد وی در زیرزمین یک ساختمان نیمه‌کاره»، قرار گرفت؛ خبری که پس از انتشار آن، به‌سرعت در سایت‌های خبری دیگر منعکس شد و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.

بر این اساس، پیگیری‌های تسنیم از منابع انتظامی و قضایی نشان داد که این خبر صحت ندارد و سرهنگ حسن‌وند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با تکذیب این خبر گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و اصلاً گزارشی از کشف جسد و یا تجاوز به نوجوان در محدوده استحفاظی این شهرستان در اختیار پلیس قرار نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انعکاس گسترده این خبر و جریحه‌دار شدن افکار عمومی از این خبر کذب، پلیس حق پیگیری قضایی نسبت به انتشار این خبر جعلی را برای خود محفوظ می‌داند.

به گزارش تسنیم، این سایت خبری در مطلب منتشر شده مدعی شده بود که شامگاه شنبه 11 مرد افغان یک کودک سبزی‌فروش را ربوده و در زیرزمین ساختمانی نیمه‌کاره مورد تعرض قرار داده بودند که جسد این کودک توسط یکی از شهروندان پردیس کشف شده و به اطلاع مأموران پلیس رسیده است.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.