×

به پشتوانه نیروی نظامی سالم می توان ماموریت رزمی و عملیاتی موفق داشت

به پشتوانه نیروی نظامی سالم می توان ماموریت رزمی و عملیاتی موفق داشت

شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با حضور فرماندهان به میزبانی سازمان قضایی استان برگزار شد

به-پشتوانه-نیروی-نظامی-سالم-می-توان-ماموریت-رزمی-و-عملیاتی-موفق-داشت وکیل 

شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با حضور فرماندهان به میزبانی سازمان قضایی استان برگزار شد.

 محمد میرشکاری دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: نیروهای مسلح با ارتقای توان رزمی و عملیاتی و بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، امنیت را به‌گونه ای تدبیر کرده اند که امروز شاهد آسیب های بسیار کمی در این حوزه هستیم.

میرشکاری با اشاره به اینکه ماموریت، قداست و شرافت نیروهای مسلح اقتضاء می‌کند هر چه بیشتر در زمینه پیشگیری از وقوع جرم سرمایه گذاری شود، تصریح کرد: به پشتوانه نیروی نظامی سالم می توان ماموریت رزمی و عملیاتی موفق داشت.

وی با اشاره اینکه نیروهای مسلح مظهر اقتدار ملی، نظم و انضباط و مجری قانون هستند، تاکید کرد: قطعاً جامعه و شهروندان توقع صیانت و سلامت نیروهای نظامی را دارند و برای افکار عمومی قابل قبول نیست که خدای نکرده احدی از نیروهای مسلح مرتکب تخلفی شود.

دادستان نظامی استان خطاب به فرماندهان گفت: در شروع سال جدید یک جلسه عمومی با سربازان به خصوص سربازان جدیدالورود داشته باشید، حتی به صورت انفرادی با آنان گفت وگو کنید.

وی افزود: قطعاً این ارتباط تاثیر مثبت و مستقیم در سلامت و عملکرد سربازان خواهد داشت.

سرباز را سربار نمی دانیم
سپس مدیرکل زندان های استان اظهار کرد: در سازمان زندان‌ها سرباز را سربار نمی‌دانیم و مدیران و همکاران تشویقاتی که در ارتباط با سربازان شده‌اند برای دیگر موضوعات نشده اند.

علیرضا بابایی تصریح کرد: در ارتباط با سرباز، میدان تشویق های ما بسیار متنوع است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.