×

مشارکت دانش آموزان یک دبستان در آزادی 6 زندانی غیر عمد

مشارکت دانش آموزان یک دبستان در آزادی 6 زندانی غیر عمد

مشارکت دانش‌آموزان دبستان «حافظان وحی» بار دیگر موجب آزادی دو سرپرست خانواده شد و مجموع زندانیان جرایم غیرعمدی که از سوی این مدرسه طعم آزادی را چشیده‌اند به 6 نفر رسید

مشارکت-دانش-آموزان-یک-دبستان-در-آزادی-6-زندانی-غیر-عمد

مشارکت دانش‌آموزان دبستان «حافظان وحی» بار دیگر موجب آزادی دو سرپرست خانواده شد و مجموع زندانیان جرایم غیرعمدی که از سوی این مدرسه طعم آزادی را چشیده‌اند به 6 نفر رسید.

به گزارش ستاد دیه به نقل از ستاد دیه کشور، در مراسم گلریزان دانش‌آموزان مقطع دبستان مجتمع آموزشی «حافظان وحی» منطقه 4 تهران که با حضور اولیاء این نیکوکاران کوچک برگزار شد، با جمع‌آوری مبلغی معادل 90 میلیون ریال زمینه آزادی دو محکوم مالی محبوس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و البرز  فراهم شد.

در طول سه سال گذشته با همت مسئولان مجتمع دخترانه و پسرانه «حافظان وحی» آینده‌سازان ایران اسلامی به‌مناسبت ایام نوروز با آوردن قلک‌های‌شان به مدرسه و شکستن آن‌ها در اقدامی انسان‌دوستانه مبالغ اندوخته خود را در طول سال برای آزادی پدران دربندی صرف می‌کنند که به دلیل کم‌اطلاعی نسبت به برخی قوانین روانه زندان‌ شده‌اند.

دانش‌آموزان خیّر طی سال‌های اخیر در مجموع با جمع‌آوری مبلغ 19 میلیون و 500 هزار تومان زمینه آزادی 6 مددجوی تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کرده‌اند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.