×

چرا قوه قضاییه تبعیدی ها را به ایذه و باغملک اعزام می کند ؟

چرا قوه قضاییه تبعیدی ها را به ایذه و باغملک اعزام می کند ؟

نماینده مردم ایذه و باغملک در اخطاری مطرح کرد از رییس قوه قضاییه و قضات درخواست می‌کنم تا نسبت به اعزام تبعیدی‌ها به شهرستان‌های ایذه و باغملک پیگیری و بررسی‌های لازم را انجام دهند

چرا-قوه-قضاییه-تبعیدی-ها-را-به-ایذه-و-باغملک-اعزام-می-کند-؟

نماینده مردم ایذه و باغملک در اخطاری مطرح کرد: از رییس قوه قضاییه و قضات درخواست می‌کنم تا نسبت به اعزام تبعیدی‌ها به شهرستان‌های ایذه و باغملک پیگیری و بررسی‌های لازم را انجام دهند.

 هدایت‌الله خادمی در اخطاری اظهار کرد: بنده از قوه قضاییه در نحوه برخورد با مردم مناطق بختیاری نشین به ویژه ایذه و باغملک سوال دارم که چرا طی سال‌های اخیر ده‌ها و صدها تبعیدی و جانی را به این دو شهرستان اعزام کرده‌اند که موجبات ناامنی را هم فراهم آورده است.

وی افزود: نه تنها دولت‌ها در چند دهه گذشته هیچ اشتغالی را در این دو شهرستان ایجاد نکرده‌اند بلکه اکنون قوه قضاییه نیز به جای کمک به مردم این منطقه تبعیدی‌ها را به شهرستان‌های ایذه و باغملک اعزام می‌کند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس تصریح کرد: چرا قضات اینگونه افراد را به این شهرستان‌ها می‌فرستند؟ بنده 9 ماه است که این موضوع را پیگیری می‌کنم اما به جوابی نرسیده‌ام.

خادمی در پایان اظهار کرد: از رییس قوه قضاییه و قضات خواهشمندم که نسبت به این موضوع بررسی‌های لازم را انجام دهند. در حال حاضر بیش از 100 نفر تبعیدی در این شهرستان‌ها وجود دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.