×

نرخ رشد آسیب های اجتماعی متوقف شده است

نرخ رشد آسیب های اجتماعی متوقف شده است

الفت با بیان اینکه نرخ رشد آسیب‌های اجتماعی متوقف شده است، گفت این توقف نرخ رشد در هر چهار اولویت آسیب‌های اجتماعی(طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مباحث اخلاقی) از جمله بزرگ ترین فعالیت‌ها در قوه قضائیه با همکاری سایر دستگاه‌ها بود که به سمت صفر بردن آمار این آسیب ها هستیم

نرخ-رشد-آسیب-های-اجتماعی-متوقف-شده-است وکیل 

الفت با بیان اینکه نرخ رشد آسیب‌های اجتماعی متوقف شده است، گفت: این توقف نرخ رشد در هر چهار اولویت آسیب‌های اجتماعی(طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مباحث اخلاقی) از جمله بزرگ ترین فعالیت‌ها در قوه قضائیه با همکاری سایر دستگاه‌ها بود که به سمت صفر بردن آمار این آسیب ها هستیم.

 محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه امروز در گردهمایی روسای کل دادگستری، دادستان‌ها و معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های سراسر کشور با بیان اینکه نرخ رشد آسیب‌های اجتماعی متوقف شده است، گفت: این توقف نرخ رشد در هر چهار اولویت آسیب‌های اجتماعی(طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مباحث اخلاقی) از جمله بزرگ ترین فعالیت‌ها در قوه قضائیه با همکاری سایر دستگاه‌ها بود که به سمت صفر بردن آمار این آسیب ها هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تصریح کرد: بدنه دستگاه‌ها و دادگستری برای مقابله و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی فعال شده است که این موضوع هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

وی همچنین از اختصاص 50 میلیارد ریال در سال 95 و بخشی از سال 96 به اجرای برنامه های آسیب های اجتماعی خبر داد.

گردهمایی روسای کل دادگستری، دادستان ها و معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم کل کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در این همایش روسای کل دادگستری دادستان ها و معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم کل کشور، آسیب های اجتماعی و همچنین جرایم و تخلفات انتخاباتی را بررسی کردند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.