موسسه حقوقی کامران میزرایی - موسسه حقوقی حامیان عدالت مطلق قبول وکالت به صورت تیمی و تخصصی قبول وکالت در دعاوی حقوقی(خانواده ،ملکی،امور شهرداری،ارث،تجاری)دعاوی کیفری،دادگاه انقلاب مالیاتی و اصل 49
اسد علی امرایی موسسه حقوقی کامران میزرایی - موسسه حقوقی حامیان عدالت مطلق قبول وکالت به صورت تیمی و تخصصی قبول وکالت در دعاوی حقوقی(خانواده ،ملکی،امور شهرداری،ارث،تجاری)دعاوی کیفری،دادگاه انقلاب مالیاتی و اصل 49
دکتر فرود امیری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه، قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از (خانواده،تجاری،ثبتی،ملکی،چک،...) و کیفری
سیدجلال میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی پذیرش کلیه دعاوی  حقوقی ، کیفری ، خانواده دیوان عدالت اداری دادگاه انقلاب و دادگاه نظامی
دکتر سهیل طاهری وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز  و استاد دانشگاه
مهدیه کتابی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری
حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری ومشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز 12 سال سابقه وکالت و 10 سال وکالت تخصصی  بانک صادرات و متخصص در دعاوی بانکی و موسسات مالی و اعتباری انجام دعاوی حقوقی به صورت گروهی در کلیه زمینه های حقوقی، ثبتی ، کیفری و خانوادگی
سالار حسین منفرد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
احسان عابدین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
دکتر نغمه فرهود  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز، وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری (خانواده،ملکی ،ثبتی،چک،دعاوی مربوط به شهرداری و اصل 49و...) قبول وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور
مرتضی دستوری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری متخصص در امور بازار سرمایه و وکالت در هرگونه اختلافات سهام در بازار سرمایه ،وکالت در هیات داوری ماده 36 بازار سرمایه و وکالت در اختلاف خرید سهام شرکت های اجرای اصل 44 قانون اساسی
سرور ثانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
علی رمضانزاده  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ،بیست سال سابقه کار قضایی و وکالت ،داشتن تجارب و تخصص در امور ملکی و اراضی و نیز مطالبات

جهت مشاوره تلفنی با وکیل با شماره09128304909 در تماس باشید.

نظر احمدی نیاز درباره تبلیغات در فضای مجازی

ارسالی توسط وکالت آنلاین وکیل پایه یک دادگستری
نظر احمدی نیاز درباره تبلیغات در فضای مجازی

یک وکیل دادگستری با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام مشمول فضای مجازی هم می‌شود، راه‌حل برطرف کردن خلاء قانونی در این باره را درخواست استقساریه از مجلس شورای اسلامی دانست.

یک وکیل دادگستری با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام مشمول فضای مجازی هم می‌شود، راه‌حل برطرف کردن خلاء قانونی در این باره را درخواست استقساریه از مجلس شورای اسلامی دانست.

حسین احمدی‌نیاز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جرم‌انگاری تخلفات انتخاباتی در قانون، گفت: بر اساس واقعیت فضای موجود ایران، تبلیغات به دو دسته تبلیغات فضای مجازی و تبلیغات فضای حقیقی تقسیم می شود. پدیده نوین شبکه‌های اجتماعی اکثریت و قریب به اتفاق جامعه را تحت پوشش خود قرار داده که به دلیل ضعف یا خلاء قوانین و عدم آگاهی از آن، موجب پدیداری تبلیغات زودهنگام انتخاباتی شده است.

این وکیل دادگستری با اشاره به اینکه شهروندان بر حسب باورهای سیاسی یا وابستگی به جریانات سیاسی موجود در کشور، گروه‌های مختلفی را در شبکه‌های مجازی البته بیشتر در تلگرام تشکیل داده‌اند و مشغول تبلیغات برای کاندیداهای مورد علاقه خود هستند، تاکید کرد: به علت ورود زودهنگام شبکه های مجازی و فقدان قوانین مصرح در این زمینه، با این مساله مواجهیم که آیا این موضوع قانونی است یا خیر؟

وی ادامه داد: قصد قانون برای ما ملاک عمل است. قصد قانونگذار پیشگیری از تبلیغات زودهنگام است که این موضوع یک امر کلی است؛ در واقع استنباط و استدلال از قانون در اختیار حقوقدانان، قضات و نمایندگان است که بتوانند این موضوع را تحلیل کنند که هدف مقنن در این زمینه چه چیزی است. ولو اینکه در این باره خلاء قانونی داریم و باید در این زمینه قانونی خاص به تصویب برسد، اما می توانیم از دیگر قوانین و مقررات مرتبط با این مساله استفاده کرده و تحلیل لازم را داشته باشیم؛ بنابراین تشکیل هر نوع کمپین در این زمان در حمایت از کاندیداهای انتخاباتی می تواند مصداق تبلیغات زودهنگام تلقی شود. از سوی دیگر این درست است که فعالیت های انتخاباتی و عضویت در کمپین ها در فضای مجازی می تواند به شور و شوق انتخاباتی کمک کند، ولی می تواند ناقض قانون و نافی ممنوعیت تبلیغات زودهنگام باشد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: اکنون با توجه به هاله‌ای از ابهام در این زمینه و موافقان و مخالفان آن به گمان من می توان با استفساریه از مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذاری در این زمینه استعلام خواست که آیا این امر مشمول تبلیغات زودهنگام است یا نه؟ که مجلس می تواند نظر خود را اعلام کند. این موضوع می تواند این خلاء قانونی را برطرف کند.

احمدی‌نیاز با تاکید بر اینکه یکی از فاکتورهای بسیار موثر در آرای کاندیداها، فضای مجازی است، گفت: فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است. از سال 92 یک حجم وسیعی از شهروندان وارد فضای مجازی شدند. این خود یک تاکنیک انتخاباتی محسوب می‌شود و موجب کاهش روش‌های دیگر تبلیغاتی است. این یک امر نوین در جامعه ایرانی است که تبلیغات هم در حال پیدا کردن شکل نوین خود است، اما به علت زودهنگامی، گستردگی و تسریع در پدیداری آن قانونگذار نتوانسته به صورت مصرح خود را با این موضوع وفق بدهد؛ بنابراین خلاء قانونی نمی‌تواند توجیه کننده این امر باشد و مجلس شورای اسلامی می تواند با استفساریه ای این موضوع را برطرف کند. اما به صورت کلی به گمان من تبلیغات زودهنگام مشمول فضای مجازی هم می‌شود؛ چرا که فعل صورت می گیرد و واقعیت آن ملموس است.

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط

تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند

نام نویسنده
تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند

تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند

ادامه مطلب ...

مهریه و وراثت در نکاح موقت

نام نویسنده
مهریه و وراثت در نکاح موقت

مهریه و وراثت در نکاح موقت

ادامه مطلب ...
مشاهده کلیه مطالب مرتبط
0 دیدگاه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

+ هفده = 36