×

تثبیت مالکیت بیش از 223 هزار هکتار از اراضی ملی در بم

تثبیت مالکیت بیش از 223 هزار هکتار از اراضی ملی در بم

طالبی زاده گفت سهمیه اعطایی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم در زمینه تثبیت اراضی ملی در سال 95؛ 30000 هکتار بوده در صورتی که در این زمینه 323 هزار و 983 هکتار تثبیت مالکیت شده است و این اداره موفق شده درصد پیشرفت تثبیت اراضی ملی را به 1079 % بیش از سهمیه افزایش دهد که این امر در نوع خود کم نظیر است

تثبیت-مالکیت-بیش-از-223-هزار-هکتار-از-اراضی-ملی-در-بم

 طالبی زاده گفت: سهمیه اعطایی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم در زمینه تثبیت اراضی ملی در سال 95؛ 30000 هکتار بوده در صورتی که در این زمینه 323 هزار و 983 هکتار تثبیت مالکیت شده است و این اداره موفق شده درصد پیشرفت تثبیت اراضی ملی را به 1079 % بیش از سهمیه افزایش دهد که این امر در نوع خود کم نظیر است.

رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در حاشیه سفر به شهرستان بم، ضمن بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان و دیدار با کارکنان این واحد با اشاره به عملکرد ده برابر سهمیه اعطا شده در زمینه تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی از کارکنان این اداره تقدیر و تشکر کرد.

وی با تاکید بر لزوم تعامل مناسب با ادارات متولی حوزه زمین و مسکن و اجرای سیاست‌های ابلاغی، همکاری بیش از پیش این ادارات را با اداره ثبت اسناد و املاک بم خواستار شد.

طالبی زاده اظهار کرد: سهمیه اعطایی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم در زمینه تثبیت اراضی ملی در سال 95؛ 30000 هکتار بوده در صورتی که در این زمینه 323 هزار و 983 هکتار تثبیت مالکیت شده است و این اداره موفق شده درصد پیشرفت تثبیت اراضی ملی را به 1079 % بیش از سهمیه افزایش دهد که این امر در نوع خود کم نظیر است.

وی ضمن این بازدید جانمایی و تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی را مهمترین اولویت‌های کاری سال 96 دانست و حضور به موقع و منظم در محل اداره، آراستگی ظاهری، داشتن روحیه خدمتگزاری و هدف قرار دادن خداوند متعال را در انجام وظایف، مورد تاکید قرار داد.

این مقام قضایی در پایان از عموم مردم شهرستان بم درخواست کرد تا جهت اخذ سند مالکیت از طریق قانون تعیین تکلیف و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد کاداستری به اداره ثبت مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.