×

قاتل رهایی یافته از قصاص دوباره مرتکب قتل شد

قاتل رهایی یافته از قصاص دوباره مرتکب قتل شد

قاتلی که 12 سال پیش مرتکب قتل شده و با پرداخت 300 میلیون تومان رضایت اولیای دم مقتول را جلب کرده بود، چند روز قبل مجدداً یک نفر را کشت

قاتل-رهایی-یافته-از-قصاص-دوباره-مرتکب-قتل-شد

قاتلی که 12 سال پیش مرتکب قتل شده و با پرداخت 300 میلیون تومان رضایت اولیای دم مقتول را جلب کرده بود، چند روز قبل مجدداً یک نفر را کشت.

 14 اردیبشت ماه جاری وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در پارک الهادی بهاران به پلیس پایتخت گزارش شد که به سرعت تیمی از مأموران انتظامی به محل اعلام خبر اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل اعلام خبر و در بررسی اولیه مشخص شد مرد جوانی در درگیری با مرد دیگر از ناحیه سر آسیب دیده و ضارب از محل درگیری گریخته است همچنین مرد مجروح به وسیله اورژانس به بیمارستان ضیائیان منتقل شد.

دو روز پس از این حادثه (16 اردیبهشت)، مرد مجروح به علت شدت جراحت وارده به سر، جان باخت و به این ترتیب مأموران انتظامی بازپرس ویژه قتل پایتخت را در جریان این قتل قرار دادند.

با اعلام این خبر به قاضی ایلخانی؛ وی دستور بازداشت متهم پرونده را صادر کرد و متهم روز گذشته در منطقه فلاح توسط مأموران کلانتری 161 ابوذر بازداشت شد.

متهم این پرونده پبش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من 12 سال قبل بر سر قمار مرتکب قتل شده بودم و برادرم با پرداخت 300 میلیون تومان توانست رضایت اولیای دم مقتول را جلب کند و حدود 9 ماه قبل از زندان آزاد شدم.

وی درباره نحوه قتل دوم به بازپرس گفت: روز وقوع حادثه در مسیر BRT، اتوبوس به یکی از دوستانم برخورد کرد، در این حین دیدم که یک نفر درحال خالی کردن جیب دوستم است، من با او درگیر شدم که وی با چاقو به سمتم حمله‌ور شد و دستانم را زخمی کرد، من نیز یک چوب از داخل پارک برداشتم، به سر او زدم و فرار کردم، نمی‌دانستم او مرده است.

متهم چهل و یک ساله این پرونده، با دستور قاضی ایلخانی بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.