×

اجرای مدل تعادلی فرهنک سازمانی در دادگستری های سراسر کشور

اجرای مدل تعادلی فرهنک سازمانی در دادگستری های سراسر کشور

سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت مدل تعالی فرهنگ سازمانی در دادگستری‌های سراسر کشور اجرا می‌شود

اجرای-مدل-تعادلی-فرهنک-سازمانی-در-دادگستری-های-سراسر-کشور

 سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: مدل تعالی فرهنگ سازمانی در دادگستری‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.

معاونت فرهنگی قوه قضائیهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضاییه در حاشیه سفر به گرگان گفت: مدل تعالی فرهنگ سازمانی در دادگستری‌های سراسر کشور اجرا می‌شود، تعالی فرهنگی و دینی و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین محورهایی است که در این مدل دنبال می‌شود.

یوسف زاده افزود: این برنامه برای کارکنان قضایی و اداری سراسر کشور تدوین شده است و پس از دو سال اجرا، نسخه‌ ویرایش شده‌ آن امسال در حوزه‌های قضایی سراسر کشور با توجه به فرهنگ بومی هر استان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: نگاه ما در تدوین این مدل توجه متوازن به همه نیازهای دینی، فرهنگی و اجتماعی کارکنان قضایی و اداری و خانواده‌های آنان بود.

سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: حضور پررنگ‌تر روسای دادگستری‌ها و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های همه کارکنان از دیگر مواردیست که در این مدل دیده شده است.

یوسف زاده با بیان این که این برنامه همه کارکنان قضایی و اداری سراسر کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد افزود: ما در این برنامه به دنبال رفع آسیب‌ها و موانعی که نارضایتی شغلی و خستگی کارکنان می‌شد هستیم و امیدواریم در این بخش موفق عمل کنیم.

به گفته وی، در کنار نتایجی که در اجرای این برنامه دنبال می‌کنیم، مهم‌ترین هدف ایجاد بستر‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی برای دراز مدت است.

گفتنی است، هیئت فرهنگی معاونت فرهنگی قوه قضائیه در سفر سه روزه خود به گلستان علاوه بر تبیین مدل تعالی فرهنگ سازمانی برای کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان با روسای حوزه‌های قضایی و رابطان فرهنگی گلستان نیز دیدار و گفتگو می‌کنند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.