×

مرد همسر کش زنم داخل شکم من GPS کار گذاشته بود

مرد همسر کش زنم داخل شکم من GPS کار گذاشته بود

از زمانیکه با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من «جی پی اس» کار گذاشته و هر جایی که می‌روم رد مرا می‌زند، به همین دلیل از دست او نارحت و با وی درگیر شدم، دعوای ما از داخل اتاق پذیرایی آغاز و به داخل حمام کشیده شد و

مرد-همسر-کش-زنم-داخل-شکم-من-GPS-کار-گذاشته-بود

از زمانیکه با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من «جی.پی.اس» کار گذاشته و هر جایی که می‌روم رد مرا می‌زند، به همین دلیل از دست او نارحت و با وی درگیر شدم، دعوای ما از داخل اتاق پذیرایی آغاز و به داخل حمام کشیده شد و ...

 ظهر امروز مردی با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد همسرش را در منزلشان به قتل رسانده است.

با اعلام این خبر، به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 157 مسعودیه برای بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعلام خبر در طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه در منطقه مسعودیه اعزام شدند که مأموران انتظامی پس از ورود به منزل با جسد زن چهل و هفت ساله‌ای داخل حمام و در حالیکه طناب پرده دور گردنش پیچیده شده بود، مواجه شدند.

دقایقی بعد مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام و به این ترتیب محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شدند.

با حضور بازپرس در صحنه جرم، تحقیقات از شوهر پنجاه ساله مقتول آغاز شد و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: 24 سال قبل با همسرم ازدواج کردم و دو دختر دارم، زمان وقوع قتل دخترانم مدرسه بودند، از زمانیکه با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من «جی.پی.اس» کار گذاشته و هر جایی که می‌روم رد مرا می‌زند، به همین دلیل از دست او نارحت و با وی درگیر شدم، دعوای ما از داخل اتاق پذیرایی آغاز و به داخل حمام کشیده شد، من در حمام با طناب پرده او را خفه کردم و بعد قتل با پلیس تماس گرفتم.

تحقیقات اولیه نشان داد که متهم پرونده مدتهاست که اعتیاد به شیشه دارد.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.