×

برنامه های فرهنگی سازمان قضایی نیروهای مسلح به مناسبت ماه رمضان

برنامه های فرهنگی سازمان قضایی نیروهای مسلح به مناسبت ماه رمضان

مشاور فرهنگی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه‎های فرهنگی این سازمان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد

برنامه-های-فرهنگی-سازمان-قضایی-نیروهای-مسلح-به-مناسبت-ماه-رمضان وکیل 

مشاور فرهنگی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه‎های فرهنگی این سازمان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مقدسی مشاور فرهنگی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‎های فرهنگی این سازمان اظهار کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، مراسم غبار روبی و تجهیز نمازخانه سازمان برگزار شد و مشابه سنوات گذشته برنامه ترتیل خوانی یک جزء قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و کارکنان سازمان در حسینیه شهید قدوسی آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال در کنار برنامه ترتیل خوانی، دقایقی به بیان نکات تفسیری حجت الاسلام والمسلمین فراتی معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح اختصاص خواهد داشت.

مشاور فرهنگی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، ختم روزانه 30 جزء قرآن کریم توسط همکاران به جهت سلامتی حضرت صاحب الزمان (ع) را از دیگر فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

مقدسی بیان احکام و آخرین فتاوی در بین الصلاتین نماز ظهر و عصر را از دیگر برنامه‌های فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: به ابهامات و سئوالات شرعی کارکنان و سربازان وظیفه نیز در طول ایام این ماه مبارک توسط روحانیون مجرب پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین احکام شرعی مرتبط در سامانه داخلی سازمان منتشر و در اختیار همه همکاران در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

مشاور فرهنگی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه کتابخوانی با موضوع «سوره مبارکه حدید» ویژه کارکنان و خانواده‌های ایشان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب با موضوع قرآن، نهج البلاغه، کتب دینی و مذهبی و ... با تخفیف 50 درصد نیز به مدت یک هفته در محل حسینیه شهید قدوسی برپا خواهد شد.

مقدسی برگزاری مراسم شب‌های احیاء ویژه سربازان وظیفه، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور قاریان بین المللی و مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام علی (ع) را از دیگر برنامه‌های فرهنگی سازمان قضایی نیروهای مسلح مرکز در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.