×

23 هزار سند مالکیت کاداستری صادر شد

23 هزار سند مالکیت کاداستری صادر شد

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد گفت جمع کل تعداد اسناد مالکیت صادره 23 هزار و 395 فقره است که این تعداد سند مالکیت 100 درصد به صورت کاداستر صادر شده است

23-هزار-سند-مالکیت-کاداستری-صادر-شد

 مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمع کل تعداد اسناد مالکیت صادره 23 هزار و 395 فقره است که این تعداد سند مالکیت 100 درصد به صورت کاداستر صادر شده است.

بیش از 23 هزار سند مالکیت کاداستری صادر شده استسعید محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به اقدامات انجام شده در راستای ثبت اسناد کاداستر اشاره کرد و گفت: حسب مأموریت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، فعالیت‌های اداره کل ثبت اسناد استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار متنوع است.

وی گفت: در سال 1395 عملیات تهیه نقشه 720 هکتار از اراضی شهری استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

این مقام قضایی اظهار کرد: از میان استان‌های کشور بیشترین میزان نقشه کاداستر شهری تهیه شده در سال 1395 مربوط به استان‌های تهران و اصفهان و کمترین متعلق به استان‌های البرز و ایلام است.

محوری افزود: از ابتدای شروع عملیات اجرایی تهیه نقشه کاداستر بافت مسکونی روستایی و زراعی تا پایان سال 1395 عملیات تهیه نقشه 2 هزار و 205 هکتار از اراضی بافت مسکونی روستایی و زراعی استان کهگیلویه و ویراحمد به اتمام رسیده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1395 تعداد 14 هزار و 700 قطعه به قطعات املاک موجود در بانک جامع اطلاعات املاک و کاداستر استان اضافه گردیده است.

وی بیان کرد: طبق آمار عملکرد فعالیت‌های بخش امور املاک استان در سال 1395، جمع کل تعداد اسناد مالکیت صادره 23 هزار و 395 فقره است که این تعداد سند مالکیت 100 درصد به صورت کاداستر صادر شده است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.