×

هداز مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضاییه در رابطه با ایمیل های جعلی ابلاغ الکترونیکی

هداز مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضاییه در رابطه با ایمیل های جعلی ابلاغ الکترونیکی

روابط عمومی مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه با صدور اطلاعیه‌ای درباره حربه جدید جاسوسان که از طریق ارسال نامه‌های الکترونیکی و با عنوان جعلی انجام می‌شود هشدار داد

هداز-مرکز-آمار-و-فن-آوری-اطلاعات-قوه-قضاییه-در-رابطه-با-ایمیل-های-جعلی-ابلاغ-الکترونیکی وکیل 

 روابط عمومی مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه با صدور اطلاعیه‌ای درباره حربه جدید جاسوسان که از طریق ارسال نامه‌های الکترونیکی و با عنوان جعلی انجام می‌شود هشدار داد.

هشدار مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه در خصوص ایمیل‌های جعلی ابلاغ الکترونیکیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، روابط عمومی مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه با صدور اطلاعیه‌ای درباره حربه جدید جاسوسان که از طریق ارسال نامه‌های الکترونیکی و با عنوان جعلی انجام می‌شود هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه شکایت برخی از مردم، به تازگی نامه‌های الکترونیکی با عنوان مجعول "سامانه رسیدگی به شکایات دادگاه‌های عمومی و انقلاب اسلامی پایگاه اطلاعاتی وزارت دادگستری" برای برخی افراد ارسال شده است که حاوی مطالب جعلی بوده و خواننده را ترغیب به باز نمودن پیوست‌های نامه می‌کند.

با بررسی‌های صورت پذیرفته مشخص گردید پیوست‌های مذکور آلوده به بدافزار جاسوسی بوده که اطلاعات کاربران را را به مکانی خارج از کشور ارسال می‌نماید.

در این اطلاعیه مرکز آمار و فن آوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن اعلام این موضوع که کلیه ابلاغ‌های الکترونیکی صرفاً در سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضائیه به آدرس http://eblagh.adliran.ir و با نام کاربری و رمز عبور افراد قابل مشاهده می‌باشد اعلام نمود که هموطنان از باز نمودن پست‌های الکترونیکی و ضمائم آن با متن و عناوین مشابه جدداً خودداری کنند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.