×

دستبند طلایی که طلافروش را در دام زن جوان گرفتار کرد

دستبند طلایی که طلافروش را در دام زن جوان گرفتار کرد

مرد طلافروش حین ساخت دستنبد برای زن جوان با وی آشنا شد، به منزل خواهر زن جوان رفت و آنجا

دستبند-طلایی-که-طلافروش-را-در-دام-زن-جوان-گرفتار-کرد وکیل 

مرد طلافروش حین ساخت دستنبد برای زن جوان با وی آشنا شد، به منزل خواهر زن جوان رفت و آنجا...

 زن جوانی به نام فرزانه و ناپدری‌اش که به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و شتم مرد طلافروش بازداشت شده بودند، پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

شاکی این پرونده به نام شاهین نیز که در دادسرا حضور داشت در اظهاراتش به سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: طلافروش هستم و در جنوب شرق تهران طلافروشی دارم، اوایل فروردین ماه جاری در طلافروشیم با فرزانه آشنا شدم، فرزانه زمانیکه پا در مغازه من گذاشت با دخترش نزد من ‌آمد و سفارش ساخت یک دستبند به من داد که قرار شد دستبند را برایش آماده کنم؛ در همین حین و زمانیکه فرزانه در مغازه من رفت و آمد داشت گفت شوهر ندارد و فرزند یتیم دارد که من نیز سعی کردم با وی آشنا شوم.

وی ادامه داد: یک روز فرزانه با من تماس گرفت، آدرس منزل خواهرش را به من داد و گفت برای دیدن وی آنجا بروم، زمانیکه به منزل خواهر فرزانه رفتم ناگهان ناپدری‌اش با یک نفر دیگر مرا گرفته و کتک زدند، آنها من را خوابانده و از من فیلم و عکس تهیه کرده و تهدید کردند، در دستشان ظرف اسید بود و از من خواستند که پول به آنها دهم و گفتند در صورتیکه پول تهیه نکنم به رویم اسید می‌پاشند.

شاهین افزود: من در همین حین با آنها درگیر شدم و آنها به صورتم اسپری‌اشک‌آور پاشیدند که بینایی من تا حدی مختل شد، سپس با یکی از دوستانم تماس گرفته و از وی خواستم پول به حساب ناپدری فرزانه بریزد که دوستم یک میلیون تومان پول به حسابش واریز کرد، ناپدری فرزانه و دوستش یک میلیون تومان پولی که در کیفم بود به همراه رسید و 50 میلیون تومان سفته را از من گرفتند، مرا کتک زدند، سپس ناپدری فرزانه مرا تا سر کوچه برد و گفت از اینجا به بعد را خودم باید تنهایی بروم، در آن لحظات چشمانم خوب نمی‌دید و بعد با پلیس تماس گرفتم.

اظهارات شاکی پرونده در حالی مطرح شد که فرزانه و ناپدری‌اش منکر ربایش و اظهارات مرد طلافروش شدند.

فرزانه در اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: من نه دزد و نه کلاهبردار هستم، مرد طلافروش با پای خودش به منزل خواهرم آمد و ناپدری‌ام نیز گناهی ندارد، من تنها یک میلیون تومان از شاهین گرفتم و سایر حرفهای وی دروغ است.

ناپدری فرزانه نیز در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود 15 است که مشغول فعالیت در بخش مسکن و خرید و فروش ملک هستم و همه مرا در محلمان می‌شناسند من زمانیکه متوجه شدم شاهین نیت بدی دارد فقط چند ضربه به صورت او زدم و اصلاً بحث اسیدپاشی و آدم‌ربایی در کار نبود.

سرانجام سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران متهمان را برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره آگاهی قرار داد و بررسی‌ها در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.