×

کمک 140میلیونی تبعه یک کشور عربی به ستاد دیه

کمک 140میلیونی تبعه یک کشور عربی به ستاد دیه

نیکوکاری که تمایلی نداشت نام و ملیت او فاش شود، با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل یک میلیارد و 400 میلیون ریال به ستاد دیه استان لرستان اهدا کرد

کمک-140میلیونی-تبعه-یک-کشور-عربی-به-ستاد-دیه وکیل 

نیکوکاری که تمایلی نداشت نام و ملیت او فاش شود، با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل یک میلیارد و 400 میلیون ریال به ستاد دیه استان لرستان اهدا کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد دیه کشور، یکی از اتباع کشورهای عربی که مالک شرکتی صنعتی در استان لرستان است با کمک 140 میلیون تومانی خود زمینه آزادی 20 زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کرد که تمامی آن زندانیان به برکت این کمک در ماه مبارک رمضان از بند حبس رهایی یافتند.

این سرمایه گذار که از محبان حضرت علی (ع) است چند سالیست که با نیت خیرخواهانه اقدام به سرمایه گذاری در برخی شهرستان‌های محروم استان لرستان کرده و زمینه اشتغال تعدادی زیادی از جوانان را فراهم کرده است.

توکل شاکرمی مدیر نمایندگی استان لرستان در مورد این خبر گفت: با پیگیری استاندار لرستان و برگزاری جلسه مشترک اعضای ستاد دیه، استاندار و دادستان لرستان با اعضای هیات مدیره این شرکت، این مبلغ در اختیار مددجویان ستاد دیه این استان قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر متاسفانه نزدیک به 9 درصد زندانیان استان لرستان را محکومان جرائم غیرعمد تشکیل می‌دهند که هر چند با اصلاح قانون بیمه اجباری تعداد زندانیان دیات ناشی از تصادفات رانندگی کاهش یافته است، اما هنوز آمار بدهکاران مالی و دیه جرایم غیرعمد طبق آمار سنوات گذشته تغییری نداشته است.

مدیر نمایندگی استان لرستان با اشاره به آمار زندانیان جرایم غیرعمد گفت: اکنون تعداد 375 مددجوی واجد شرایط در سطح 7 زندان این استان تحمل حبس می‌کنند که امید است به برکت کمک‌های خیرین در ماه مبارک رمضان زمینه آزادی بسیاری  از این افراد تا عید سعید فطر فراهم شود.

وی با تقدیر از متولیان هیات مذهبی اظهار کرد: ارتباط تکایا و جلسات مذهبی و قرآنی به برکت کارهای خیرخواهانه این نهاد حمایتی از سال‌های گذشته برقرار بوده و به عنوان نمونه جلسه تجوید و قرائت قرآن کریم ویژه خواهران شهر خرم‌آباد که هفت سالی است با این ستاد در تعامل است، امسال رقمی معادل 50 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پول اهدا کردند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.