×

20 درصد پرونده های ثبتی کشور در استان تهران است ، فعالیت 16 واحد ثبتی در پایتخت

20 درصد پرونده های ثبتی کشور در استان تهران است ، فعالیت 16 واحد ثبتی در پایتخت

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت بیش از 20 درصد پرونده‌های ثبتی مربوط به استان تهران است و با افتتاح سومین واحد ثبتی در پایتخت، از 13 واحد ثبتی به 16 واحد ثبتی رسیده‌ایم

20-درصد-پرونده-های-ثبتی-کشور-در-استان-تهران-است-،-فعالیت-16-واحد-ثبتی-در-پایتخت وکیل 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:بیش از 20 درصد پرونده‌های ثبتی مربوط به استان تهران است و با افتتاح سومین واحد ثبتی در پایتخت، از 13 واحد ثبتی به 16 واحد ثبتی رسیده‌ایم.

20 درصد پرونده‌های ثبتی کشور در استان تهران است به؛  احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آیین بهره‌برداری از ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک تهرانپارس و لویزان گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال گذشته بیش از 65 میلیون خدمت‌رسانی به مردم داشته است.

وی با بیان اینکه این سازمان حدود 100 سال قدمت دارد، افزود: امروز سازمان در فضای تحولی عظیم قرار گرفته که از وضعیت سنتی گذشته به شیوه مدرن رسیده است.

معاون قوه قضائیه بیان کرد: در گذشته مردم برای انجام کار باید به مراکز  مراجعه می‌کردند اما امروز با شفاف‌سازی‌های صورت گرفته و بانک‌های اطلاعاتی، بسیاری از  امور الکترونیکی شده است.

 رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در گسترش خدمت رسانی الکترونیکی در ادارات ثبت و دفترخانه ها انجام گرفته است، تاکید کرد: 11 هزار کارمند دفترنویس به شغل دیگری مشغول شدندو خوشبختانه  اقدامات ما سرعت در کار را افزایش داد و آسیب‌های ناشی از رفت و آمد‌ها و هزینه‌ها نیز کاهش یافت.

 تویسرکانی خاطرنشان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیگر سازمان سنتی نیست و امروز از لحاظ تحول نظام اداری در صدر دستگاه‌های حاکمیتی است، ما در بسیاری از زمینه‌ها همچون ثبت اختراع در زمینه تجاری از شیوه سنتی به شیوه الکترونیکی رسیده‌ایم.

 وی با اشاره به حجم پرونده‌های ثبتی در استان تهران ادامه داد: بیش از 20 درصد پرونده‌های ثبتی مربوط به استان تهران است و لویزان سومین واحد ثبتی است که افتتاح می‌شود و از 13 واحد ثبتی در استان تهران به 16 واحد ثبتی رسیده‌ایم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: بسیاری از پرونده‌ها در این 16 واحد به سایت‌های الکترونیکی ارجاع داده شده، که این موضوع آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند.

 تویسرکانی گفت: سازمان ثبت نشان داد که می‌توان به روش‌های سنتی غلبه کرد و مدیران باید مطابق با پیشرفت‌های روز پیشرفت کنند تا بتوانند خدمت‌رسانی بهتری به مردم داشته باشند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.