محمد رضا مهرجو وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی
اشکان حیدری وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق عمومی در کرج قبول کلیه دعاوی کیفری و دعاوی در صلاحیت دیوان عدالت اداری
پونه سالارکیا وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی با 12 سال سابقه وکالت و هفت سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و متخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری
حسین حاجی پور وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضائیه
محسن بهرام علیان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری البرز
محمد فلاح ارزفونی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مازندران
علی رمضانزاده  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ،بیست سال سابقه کار قضایی و وکالت ،داشتن تجارب و تخصص در امور ملکی و اراضی و نیز مطالبات

جهت مشاوره تلفنی با وکیل با شماره09128304909 در تماس باشید.

اورژانس اجتماعی درسال 88: ارجاع 428 شیرخوار به بهزیستی

ارسالی توسط صفورا مهدوی نژاد ارشلو وکیل پایه یک دادگستری
اورژانس اجتماعی درسال 88: ارجاع 428 شیرخوار به بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان تهران، شمار تماس‌های برقرار شده با خط تلفن اورژانس اجتماعی «123» در سال گذشته را روزانه یک‌هزار و 500 تا یک‌هزار و 600 تماس اعلام کرد و گفت: کودک آزاری با 70 درصد عمده علت تماس‌های سال گذشته را تشکیل داده بود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران به ایسنا خبر داد:کودک‌آزاری، علت 70 درصد تماس‌ها 

مدیر کل بهزیستی استان تهران، شمار تماس‌های برقرار شده با خط تلفن اورژانس اجتماعی «123» در سال گذشته را روزانه یک‌هزار و 500 تا یک‌هزار و 600 تماس اعلام کرد و گفت: کودک آزاری با 70 درصد عمده علت تماس‌های سال گذشته را تشکیل داده بود.

ظاهر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که حدود 60 درصد از تماس‌گیرندگان با خط تلفن یاد شده ارجاع و راهنمایی شده‌ و 40 درصد مابقی نیز نیازمند مداخله بودند، اظهار کرد: همسرآزاری با 20 درصد رتبه دوم تماس‌ها بوده است. این در حالیست که معلول آزاری، سالمند آزاری، فرار از منزل، اقدام به خودکشی، نامشخص بودن مکان و غیره دیگر علل تماس‌ها را تشکیل داده بود.

به گفته وی، 17 درصد از تماس‌گیرندگان با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی مددجویان، 23 درصد اعضای خانواده‌، 23 درصد همسایگان، 15 درصد اقوام و 19 درصد سایر افراد و ارگان‌ها بوده‌اند.

مدیر کل بهزیستی استان تهران در ادامه این گفت‌و‌گو همچنین در مورد رده سنی تماس گیرندگان نیز اظهار کرد: 18/48 درصد از تماس گیرندگان کمتر از 10 سال سن داشتند، این در حالیست که کمترین میزان تماس‌ها با 21/1 درصد، از رده سنی 47 تا 54 سال صورت گرفته است.

رستمی تاکید کرد: 58 درصد از تماس گیرندگان مونث و 42 درصد مذکر بوده‌اند.

ارجاع 628 کودک و شیرخوار به بهزیستی در سال گذشته

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فعالیت مناسب اورژانس اجتماعی در سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته از طریق اورژانس اجتماعی 628 کودک بی‌سرپرست به مراکز بهزیستی تحویل شد که 428 کودک از این تعداد شیرخوار بودند.

مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه این تعداد با آمار دو سال گذشته برابری می‌کند، تاکید کرد: به محض این که کودکان بی‌سرپرست و یا شیرخواره در بیمارستان‌ها و خیابان‌ها پیدا می‌شوند، به مراکز بهزیستی ارجاع داده می‌شوند.

رستمی با بیان این که کارکرد 123با توجه به تبلیغات صورت گرفته مناسب بوده است، یادآور شد: اورژانس اجتماعی از دگرکشی جلوگیری کرده است، به طوری که افزایش شیرخوارها بدین معناست که در بسیاری از مواقع شیرخواران و کودک نامشروع و مسئله‌دار را پیش از این به جای آن که به مراکز ارجاع دهند، از بین می‌بردند، اما هم اکنون ارجاع شیرخواران نشان از فعالیت خوب اورژانس اجتماعی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد خودروهای اورژانس اجتماعی کاهش نیافته است، اضافه کرد: خودروها بر اساس نیاز شهرستان‌ها و مناطق توزیع شده‌ است و در حال حاضر 25 خودرو با 200 کارشناس در حال ارائه خدمات هستند.


مطالب مرتبط

آیا میدانید های حقوقی؟

نام نویسنده
آیا میدانید های حقوقی؟

آیا میدانید های حقوقی؟

ادامه مطلب ...
مشاهده کلیه مطالب مرتبط
0 دیدگاه