×

آیین نامه اعطای مرخصی به زندانیان از تیرماه لازم‌ الاجراست

آیین نامه اعطای مرخصی به زندانیان از تیرماه لازم‌ الاجراست

آیین نامه اعطای مرخصی به زندانیان از تیرماه لازم‌ الاجراست

آیین-نامه-اعطای-مرخصی-به-زندانیان-از-تیرماه-لازم‌-الاجراست

آیین‌نامه عفو و بخشودگی زندانیان به‌منظور ضابطه‌مند کردن عفو بازنگری می‌شود

آیین‌نامه عفو و بخشودگی زندانیان به‌منظور ضابطه‌مند کردن عفو بازنگری می‌شود و آیین نامه اعطای مرخصی به زندانیان از تیرماه امسال، لازم‌الاجرا است.
رییس سازمان زندان‌ها با بیان این‌ مطلب در شورای مدیران قضایی خراسان شمالی گفت: برای برقراری امنیت و آسایش در جامعه وجود زندان ضروری است اما از این ضرورت همباید در حد ضرورت استفاده کرد.

اسماعیلی همچنین بر لزوم همت و کار مضاعف برایکاهش اطاله دادرسی در دستگاه قضایی تاکید کرد و افزود: قضات باید برای کاهش ورودیزندان‌ها در صدور آرا دقت کنند و آرای آنها مستدل، مستند و بر پایه علم و استدلال باشد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این نشستاظهار کرد: در حال حاضر هشت حوزه قضایی در این استان فعال است و میانگین موجودیپرونده‌ها در هر شعبه قضایی،100 فقره است.
احمد کیخسروی توجه به زندانیان و کاهش جمعیت کیفریرا یکی از سیاست‌های دادگستری کل استان دانست و گفت: توجه این نهاد قضایی، پیشبرداهداف با برنامه است و 30 هدف عینی در دستور کار امسال این نهاد قرار دارد.
حجت‌الاسلام عبداللهی، قائم مقام داد

گستری کلاستان نیز در این نشست گفت: ارتقای فعالیت‌های مددکاری در زندان‌ها که منجر به کاهشورودی و افزایش خروجی می‌شود، فعال کردن انجمن‌های حمایت از زندان‌ها، توجه مدیرانزندان‌ها به اقدامات تامینی و تربیتی و طبقه‌بندی علمی زندانیان از راهکارهای کاهشجمعیت کیفری است

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.