×

مرگ 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج

مرگ 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت در سه ماهه سالجاری 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ده درصد کاهش داشت

مرگ-19-نفر-بر-اثر-مسمومیت-با-قرص-برنج

 مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در سه ماهه سالجاری 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ده درصد کاهش داشت.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: در سه ماهه سالجاری تعداد 19 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان مازندران جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ده درصد کاهش داشت.

وی افزود: در سه ماهه سالجاری از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان 13 نفر مرد و ما بقی زن هستند.

بر اساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان مازندران، در این مدت شهرستان‌های ساری، آمل و چالوس هر کدام با 3 فوتی بیشترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند.بر اساس این گزارش اردیبهشت با 9، خرداد با 6 و فروردین با 4 فوتی در آن گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران اضافه کرد: بر اساس این گزارش از این تعداد 13 نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند.
دکتر علی عباسی افزود: سنین 31 تا 41 سال با 13 مورد بیشترین فوتی ناشی از مسمومیت با قرص برنج گزارش شده است.

این مقام اجرایی استان مازندران خاطر نشان کرد: هر چند طی سال‌های گذشته و طبق آمار‌های موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم، اما میتوان با اعمال تدابیر ویژه و سختگیرانه‌تر برای جلوگیری از ورود غیرقانونی قرص برنج به کشور و ممنوعیت فروش، آن را دو چندان می‌کند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.