×

قاتل آتنا چگونه خود را لو داد ، جسد دوم هنوز کشف نشده است

قاتل آتنا چگونه خود را لو داد ، جسد دوم هنوز کشف نشده است

سخنگوی قوه قضاییه با تشریح چگونگی شناسایی و لو رفتن قاتل آتنا گفت آنچه تاکنون این فرد رسماً اعتراف کرده، مربوط به موردی است که تا این لحظه جسدی مربوط به آن کشف نشده است

قاتل-آتنا-چگونه-خود-را-لو-داد-،-جسد-دوم-هنوز-کشف-نشده-است وکیل 

سخنگوی قوه قضاییه با تشریح چگونگی شناسایی و لو رفتن قاتل آتنا گفت: آنچه تاکنون این فرد رسماً اعتراف کرده، مربوط به موردی است که تا این لحظه جسدی مربوط به آن کشف نشده است.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و چهاردهمین نشست خبری خود درباره به قتل رسیدن آتنا اصلانی اظهار کرد: در ابتدای همان لحظه‌ای که اعلام شد این دخترخانم مفقود شده، همه مسئولان استانی با جدیت تمام وارد کار شدند و بازرسی‌ها و بررسی‌ها را انجام دادند. در بررسی اولیه نتیجه‌ای حاصل نشد، به افرادی از جمله همین فردی که بازداشت است، مظنون می‌شوند و تعقیب می‌کنند.

وی ادامه داد: این فرد در ابتدای بازداشت که هنوز اعتراف نکرده بود، به همسر خود پیغام می‌دهد که فلان نقطه منزل مقداری مواد مخدر پنهان کرده است. همسر وی نگران می‌شود و این موضوع را اطلاع می‌دهد و وقتی بررسی می‌کنند به جنازه می‌رسند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی استان با تمام جدیت پیگیر موضوع بوده و رییس قوه قضاییه هم برای پیگیری سریع تأکید کرد. در اثنای رسیدگی به این قتل فجیع، متهم به یک مورد دیگر مبنی بر به قتل رساندن خانم دیگر اعتراف می‌کند. با همه تحقیقات انجام‌شده، آثاری هنوز از آن جسد کشف نشده است. البته آن هم چون مسئله مهم است و حق الله و حق الناس محسوب می‌شود، در حال پیگیری است. این فرد آنچه رسماً اعتراف کرده، نسبت به مورد دوم است که هنوز آثاری از جسد کشف نشده است.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.