×

مرگ مشکوک پرستار پس از تزریقی که شوهرش انجام داد

مرگ مشکوک پرستار پس از تزریقی که شوهرش انجام داد

یلدا شب حادثه حالت تهوع داشت و متادون را به جای استامینوفن مصرف کرده بود، من نیز به وی آرام‌بخش تزریق کردم که

مرگ-مشکوک-پرستار-پس-از-تزریقی-که-شوهرش-انجام-داد

یلدا شب حادثه حالت تهوع داشت و متادون را به جای استامینوفن مصرف کرده بود، من نیز به وی آرام‌بخش تزریق کردم که...

 اواخر دی سال 94 خبر مرگ مشکوک دختر جوانی به نام یلدا به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و وی دستور انتقال جسد یلدا به پزشکی قانونی را برای تعیین علت دقیق مرگ صادر کرد.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که یلدا دو ماه در بیمارستانی در غرب تهران بستری و در کما بوده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

همزمان با انجام تحقیقات درباره این پرونده، خانواده یلدا با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از شوهر یلدا شکایت کرده و اعلام کردند وی در مرگ یلدا نقش دارد و او را به قتل رسانده است.

خواهر یلدا در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: یلدا اردیبهشت ماه سال 94 با پیمان عقد کرد و از آن به بعد پیمان در یک اتاق در منزل پدر و مادر یلدا زندگی می‌کرد،‌ پیمان کارمند یک بیمارستان و یلدا نیز در همان بیمارستان پرستار بود، زندگی یلدا و پیمان در جریان بود تا اینکه یلدا متوجه شد پیمان با یک دختر پرستار در بیمارستان دوست شده است و آنها بر سر همین موضوع با هم دعوا کردند اما مجدداً رابطه پیمان و یلدا خوب شد.

وی ادامه داد: شب حادثه ظاهراً حال یلدا بد شده بود که من دیدم پیمان در حال تزریق یک آمپول به یلدا است؛ زمانیکه از وی پرسیدم چه شده؟ گفت به یلدا آرام‌بخش تزریق کرده است اما پس از ساعاتی حال یلدا بد و بدنش سرد شد و از دهانش کف بیرون آمد که وی را به بیمارستان بردیم و در نهایت یلدا به کما رفت.

خواهر یلدا افزود: در بیمارستان پیمان گفت که یلدا متادون مصرف کرده و بر اثر مصرف متادون مسموم شده است اما زمانیکه از یلدا آزمایش گرفتند جواب آزمایش منفی بود و اعلام شد که مصرف متادون در کار نبوده است اما با اصرار پیمان مجدداً آزمایشی از یلدا گرفته و نمونه‌برداری حاصل به بیمارستان دیگری فرستاده شد که در آزمایش دوم اعلام شد یلدا متادون مصرف کرده است، در نهایت یلدا پس از دو ماه از بستری شدن جان باخت همچنین پیمان چند وقت پس از بستری شدن یلدا با پرستاری که با وی در بیمارستان دوست بود ازدواج کرد.

چندی بعد کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند یلدا به خاطر عفونت شکمی و عوارض قلبی و مسمومیت جان باخته است همچنین کمیسیون پزشکی قانونی اعلام کرد در صورتیکه مرگ یلدا به خاطر مصرف متادون بوده باشد باید مصرف متادون در همان آزمایش نخست که در بیمارستان انجام شده بود، تأیید می‌شد.

خانواده یلدا در ادامه تحقیقات اعلام کردند که پیمان یک روز به منزلشان رفته، به اتاقی که با یلدا در آن زندگی می‌کرد رفته، در را بسته و گفته که می‌خواهد در آنجا تنها باشد، از این جهت این احتمال داده شد که پیمان برای از بین بردن آثار جرم پا در خانه گذاشته باشد.

در مراحل رسیدگی به پرونده، پیمان به دادسرا احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت اما منکر هرگونه دخالت در مرگ یلدا بود همچنین با حضور کارآگاهان در محل زندگی یلدا و پیمان و بررسی لوازم، مأموران موفق به کشف سرنگی شدند که محتویات یک دارو افزایش قوای جنسی در آن وجود داشت.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه چند روز گذشته پیمان بازداشت و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

پیمان در اظهاراتش مجدداً منکر هرگونه دخالت در مرگ یلدا شد و به بازپرس امور جنایی تهران گفت: یلدا شب حادثه حالت تهوع داشت و متادون را به جای استامینوفن مصرف کرده بود، من نیز به وی آرام‌بخش تزریق کردم همچنین برادر یلدا متادون مصرف می‌کرد و من چند روز قبل از حادثه در کیف یلدا متادون دیدم، من نقشی در مرگ یلدا نداشتم.

پس از این اظهارات، محمد مهدی مرشدلو؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، پیمان را به دلیل اخفای ادله جرم بازداشت کرد و وی را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.