×

مرگ پسر جوان پس از چاقو زدن به پسر 11 ساله

مرگ پسر جوان پس از چاقو زدن به پسر 11 ساله

پسر جوان پس از زخمی کردن پسر یازده ساله با چاقو، از طبقه پنجم ساختمان به پایین سقوط کرد و جان باخت

مرگ-پسر-جوان-پس-از-چاقو-زدن-به-پسر-11-ساله

پسر جوان پس از زخمی کردن پسر یازده ساله با چاقو، از طبقه پنجم ساختمان به پایین سقوط کرد و جان باخت.

 ساعت 17:45 بیست و نهم تیرماه جاری مأموران کلانتری 179 خلیج‌فارس خبر مرگ مشکوک پسر جوانی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که دقایقی بعد سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل اعلام خبر که ساختمان مسکونی بود، حاضر شدند.

تحقیقات اولیه نشان داد متوفی پسر بیست و چهار ساله‌ای به نام شاهین است که پس از سقوط از پنجره منزلشان در طبقه پنجم ساختمان به کام مرگ فرورفته است.

بررسی‌های تکمیلی حاکی از آن بود که شاهین دقایقی قبل از سقوط، پسر یازده ساله‌ای که از همسایگانشان بوده را با چاقو زخمی، سپس از پنجره منزلشان به پایین سقوط کرده و جان باخته است.

مادر پسر یازده ساله در اظهاراتش به مأموران گفت: لحظاتی قبل از حادثه به همراه دو پسرم از منزلمان در طبقه دوم ساختمان بیرون آمدیم و قصد داشتیم به منزل یکی از همسایه‌ها در طبقه چهارم برویم، هنوز به طبقه چهارم نرسیده بودیم که شاهین درحالیکه چاقویی در دست داشت از منزلشان خارج شد و در راه‌پله‌ها با ما برخورد کرد.

وی ادامه داد: شاهین بسیار عصبانی بود و من از ترس فریاد زدم تا پسر بزرگم فرار کند اما پای پسرم هنگام فرار سُر خورد و او به زمین افتاد که شاهین با چاقو دو ضربه به پسرم زد، پس از این حادثه نیز پدر و مادر شاهین وی را گرفته و به داخل منزلشان بردند، بسیار شوکه شده بودم و پسرم را به خانه همسایه بردم که در همین حین صدای هولناکی به گوشم رسیدم و متوجه شدم شاهین به پایین سقوط کرده است.

سرانجام با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.