×

زن جوان پس از مرگ سقوط مرگبار شوهر دوم گریخت

زن جوان پس از مرگ سقوط مرگبار شوهر دوم گریخت

زمانیکه دخترم در حمام بود دیدم کامران داخل حمام دیگر که در اتاقمان وجود داشت رفته و با پایپ در حال کشیدن شیشه است، من با دیدن این وضع

زن-جوان-پس-از-مرگ-سقوط-مرگبار-شوهر-دوم-گریخت وکیل 

زمانیکه دخترم در حمام بود دیدم کامران داخل حمام دیگر که در اتاقمان وجود داشت رفته و با پایپ در حال کشیدن شیشه است، من با دیدن این وضع...

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت چهار صبح دوم بهمن ماه سال 94 مردی به نام کامران در تجریش از طبقه دوم ساختمان به پایین سقوط کرد و به بیمارستان منتقل شد.

درحالیکه کامران در بیمارستان بستری شده بود، ناهید؛ همسر کامران در اظهاراتش به مأموران مدعی شد که با شوهرش درگیر شده و کامران خودش را به پایین از ساختمان پرت کرده است.

چند روز پس از حادثه کامران به علت شدت جراحات جان خودش را از دست داد و مراتب مرگ کامران به محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

پس از مرگ کامران و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی تهران انجام تحقیقات درباره این حادثه گسترده‌تر شد و کارآگاهان سراغ ناهید رفتند اما ناهید محل سکونت خود را تغییر داده و متواری شده بود.

سرانجام ناهید چند روز پیش توسط پلیس بازداشت و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

ناهید در اظهاراتش به بازپرس گفت: من قبل از ازدواج با کامران با مرد دیگری ازدواج کرده و از وی دختری هشت ساله داشتم، شوهر اول من شیشه‌ای بود و زمانیکه من و دخترم به سفر شمال رفته بودیم خودش را حلق‌آویز کرد که مدتی پس از مرگ شوهر اولم با کامران ازدواج کردم.

وی ادامه داد: شب قل از حادثه با کامران به دنبال خانه می‌گشتیم و قصد داشتیم نقل مکان کنیم که پس از ساعاتی جست‌وجو به منزلمان در تجریش بازگشتیم، آن شب مقداری از وسایلمان را جمع‌ و بسته‌بندی کرده بودیم و قرار شد صبح روز بعد مابقی وسایل را نیز جمع کنیم، آن شب به کامران گفتم که استراحت کند، دخترم نیز برای استحمام به حمامی رفت که داخل اتاقش قرار داشت.

ناهید که 35 سال سن دارد، در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: زمانیکه دخترم در حمام بود دیدم کامران داخل حمام دیگر که در اتاقمان وجود داشت رفته و با پایپ در حال کشیدن شیشه است، من با دیدن این وضع کامران بسیار نارحت شده، پایپ را از دستش گرفتم و از پنجره به خارج از ساختمان پرتاب کردم، به کامران گفتم چرا این کار کردی؟ اگر دخترم تو را در این حالت ببیند چه تصوری می‌کند؟ و با کامران دعوا کردم.

وی افزود: در آن لحظات در خانه را نیز قفل کردم تا کامران از خانه خارج نشود سپس به کامران گفتم ایرادی ندارد و از وی خواستم استراحت کند، بعد به اتاق دخترم رفته، او را از حمام بیرون آورده و با حوله خشک کردم، در آن لحظات ناگهان متوجه صدای هولناکی شده و فهمیدم که کامران به پایین از ساختمان سقوط کرده است، بعد به کوچه رفته و درحالیکه بسیار ترسیده بودم با جیغ‌وداد مردم را باخبر کرده و کامران را به بیمارستان منتقل کردم اما کامران چند روز بعد جان باخت، چند وقت بعد نیز با مردی به نام فرهاد ازدواج کردم.

اظهارات ناهید درحالی مطرح شد که تحقیقات نشان داد کامران زمانیکه به پایین از ساختمان سقوط کرده آنتن تلویزیون در دستش بوده و دور یکی از دستانش پارچه‌ای پیچیده شده بود.

سرانجام محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت ناهید را به دلیل اظهارات ضد و نقیضش بازداشت کرد و وی را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.