×

پسر مزاحم ماشین شوهر زن مورد علاقه اش را آتش زد

پسر مزاحم ماشین شوهر زن مورد علاقه اش را آتش زد

پسر جوان مزاحمی که به اشتباه ماشین شوهر زن مورد علاقه‌اش را به آتش کشیده بود دستگیر شد

پسر-مزاحم-ماشین-شوهر-زن-مورد-علاقه-اش-را-آتش-زد وکیل 

پسر جوان مزاحمی که به اشتباه ماشین شوهر زن مورد علاقه‌اش را به آتش کشیده بود دستگیر شد.

 ساعت 4 بامداد 3 اردیبهشت وقوع یک آتش سوزی در خیابان امام خمینی به کلانتری 175 باقرشهر و ایستگاه آتش نشانی اعلام شد.

با حضور مأمورین آتش نشانی در محل و انجام عملیات اطفای حریق مشخص شد یک دستگاه پراید در مقابل درب منزل مالک آن آتش گرفته و با وجود انجام عملیات اطفای حریق به صورت کامل سوخته است.

با اعلام نظریه کارشناسی آتش نشانی مبنی عمدی بودن آتش سوزی ، پرونده مقدماتی با موضوع "حریق عمـدی" تشکیل و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

چند روز پس از ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی ، شاکی پرونده با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی اعلام داشت: فرد ناشناسی طی تماس تلفنی مدعی شده که خودرو بنده را اشتباها آتش زده است؛ این شخص در صحبت هایش مدعی بود که با شخصی بنام علی که در همسایگی ما زندگی می کند ، اختلاف مالی به مبلغ 270 میلیون پیدا کرده و از آنجائیکه علی حاضر به پرداخت این مبلغ به وی نشده، او نیز به قصد انتقام گیری تصمیم به آتش زدن خودروی شخصی او گرفته اما خودرو مرا به اشتباه ، آتش زده است.

با توجه به اظهارات مالباخته ( شاکی پرونده ) در خصوص تماس تلفنی فرد ناشناس، علی در همسایگی مالباخته شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما علی در اظهاراتش عنوان کرد که با هیچ شخصی ، هیچگونه اختلاف مالی و یا شخصی ندارد که در ادامه تحقیقات، صحت اظهاراتش بررسی و کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که فرد ناشناس قصد به انحراف کشیدن مسیر تحقیقات را داشته است.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، همسر مالباخته با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان اعلام داشت: جوانی که از چندی پیش برایم مزاحمت ایجاد کرده ، طی تماس تلفنی عنوان داشت که آتش زدن خودرو کار او بوده است.

همسر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندی پیش تصمیم گرفتم تا در داخل مغازه محل کار خود اقدام به نصب کابینت های چوبی ( MDF ) نمایم ؛ برای نصب کابینت جوانی به مغازه ام مراجعه کرد و چند روز در مغازه مشغول نصب کابینت بود؛ آخرین روز و پس از تسویه حساب مالی، این جوان در کمال تعجب به بنده پیشنهاد دوستی داد که بنده به شدت با این موضوع مخالفت کرده و به نوعی او را از مغازه بیرون کردم با این وجود هربار مزاحم من می شد و مجددا پیشنهاد خودش را مطرح می کرد؛ چندین بار قصد داشتم تا موضوع را با همسرم در میان بگذارم اما می ترسیدم که اتفاق بدتری بیفتد و به همین علت تصمیم گرفتم تا با گذشت زمان ، این موضوع را به آرامی حل و فصل نمایم که این جوان اقدام به آتش زدن خودرو همسرم کرد.

با شناسایی محسن متولد 1369 ، کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه باقرشهر ، اقدام به دستگیری وی کردند.

محسن . الف در اظهارات اولیه منکر هرگونه آتش زدن و حریق عمدی خودرو متعلق به شاکی پرونده شد اما در ادامه تحقیقات، با تأیید اظهارات همسر مالباخته به کارآگاهان گفت: تصمیم گرفته بودم تا به هر شکل ممکن با .... دوست بشوم اما او هر بار مخالفت می کرد و علت آنرا نیز نمی گفت تا اینکه یک روز او را سوار بر خودرو پرایدش با یک مرد دیدم؛ گمان کردم که او با شخص دیگری دوست شده .طی چند روزی که برای کابینت کاری به مغازه خانم ... رفت و آمد داشتم، او را چندین بار دیده بودم که با یک پراید سفید رنگ به مغازه اش تردد دارد ؛ تصمیم گرفتم تا خودرو پرایدش را آتش زده تا به نوعی از او انتقام گرفته باشم ؛ پس از شناسایی محل سکونت خانم ... ، شب حادثه با تهیه بنزین به درب خانه اش رفته و پراید او را آتش زدم.

چند روز پس از آن متوجه شدم، مردی که داخل پراید بوده در واقع همسر خانم ... بوده است؛ به همین علت با طرح داستان دروغین اختلاف مالی با همسایه آنها سعی داشتم تا مانع از شناسایی خود توسط پلیس بشوم.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ایجاد حریق عمدی ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم با تکمیل پرونده روانه زندان شد.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.