×

پرونده های فرار از خدمت 23 درصد کاهش یافت

پرونده های فرار از خدمت 23 درصد کاهش یافت

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت پرونده‌های فرار از خدمت در سطح کشور بیش از 23 درصد کاهش یافته است

پرونده-های-فرار-از-خدمت-23-درصد-کاهش-یافت

 رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: پرونده‌های فرار از خدمت در سطح کشور بیش از 23 درصد کاهش یافته است.

به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام و‌المسلمین بهرامی در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری، در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی و رسیدگی به جرایم و پرونده‌ها در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: در رسیدگی به پروند‌ها یکی از گزینه‌های انتخابی برای پرداخت بهره‌وری قضات در کنار کیفیت کار، تعداد پرونده‌های مختومه است.

وی گفت: تلاش های، ستادکل نیرو‌های مسلح، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و فرماندهان موجب شده که رقابتی برای کاهش جرایم در یگان‌ها بوجود آید به نحوی که در سال گذشته در بحث فرار از خدمت بیش از 23 درصد و سایر جرایم 6 درصد کاهش داشته‌ایم.

بهرامی تأکید کرد: اگر در تمامی جرایم با 6 درصد کاهش مواجه باشیم می‌توان گفت: روند خوبی پیش رو داریم.

این مقام قضایی به اقدامات صورت گرفته به منظور پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: در این راستا 4 برنامه 5 ساله تاکنون به مرحله اجرا درآمده و امسال بیستمین سال اجرای این برنامه‌ها است و علی‌رغم همه تنگنا‌هایی که در کشور وجود دارد توانستیم جرایم را در سطح بسیار قابل قبولی کاهش دهیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان قضایی در خصوص آگاه‌سازی نیرو‌های مسلح گفت: تمامی نیرو‌های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و وزارت دفاع را تحت آموزش و آگاه‌سازی پیرامون بایسته‌های حقوقی قرار دادیم و امروز تقریباً می‌توان گفت: هیچ نیرویی نیست که نسبت به مسائل قضایی و عواقب ارتکاب جرم آگاه و آشنا نباشد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.