×

نشست مشترک حقوق مالکیت فکری ایران و کره جنوبی در وزارت دادگستری

نشست مشترک حقوق مالکیت فکری ایران و کره جنوبی در وزارت دادگستری

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری گفت همکاری تهران و سئول در حوزه مالکیت فکری بسیار اهمیت دارد، به ویژه آنکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است

نشست-مشترک-حقوق-مالکیت-فکری-ایران-و-کره-جنوبی-در-وزارت-دادگستری وکیل 

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری گفت: همکاری تهران و سئول در حوزه مالکیت فکری بسیار اهمیت دارد، به ویژه آنکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است.

 محسن زاده در سمینار مشترک حقوق مالکیت فکری ایران و کره‌ جنوبی، گفت: اولین سمینار حقوق مالکیت فکری با همت و همکاری وزارت دادگستری ایران و کره جنوبی برگزار می‌شود. این سمینار در جهت آشنایی سرمایه‌گذاران کره جنوبی در ایران با قوانین مرتبط با مالکیت فکری در ایران است تا به این وسیله زمینه همکاری و سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر فراهم شود.

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری افزود: با توجه به تاکید ایران بر اقتصاد مقاومتی که اقتصادی دانش‌بنیان است، این سمینار اهمیت بیشتری می‌یابد.

محسن‌زاده یادآور شد: هفته گذشته میزبان هیاتی از مدیران و متخصصان و سرمایه‌گذاران کره‌ جنوبی با همکاری سفارت کره جنوبی بودیم تا از تجربیات این کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کره جنوبی از کشورهای موفق در حوزه حمایت از مالکیت فکری است، تصریح کرد: همکاری تهران و سئول بسیار اهمیت دارد به ویژه آنکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است.

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری تاکید کرد: امیدواریم این سمینار پایه‌ای برای سمینارهای بیشتر و بزرگ‌تر به ویژه آموزش مالکیت فکری به ایرانیان باشد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.