×

جزئیات کشف جسد بنیتا در پاکدشت ، اعتراف کامل عامل ربودن کودک هشت ماهه

جزئیات کشف جسد بنیتا در پاکدشت ، اعتراف کامل عامل ربودن کودک هشت ماهه

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان پاکدشت در پی انتشار خبری مبنی بر مفقود شدن کودک هشت ماهه در داخل خودروی پراید اظهار کرد این خودرو در پاکدشت کشف شده که متاسفانه کودک در داخل خودرو فوت کرده است

جزئیات-کشف-جسد-بنیتا-در-پاکدشت-،-اعتراف-کامل-عامل-ربودن-کودک-هشت-ماهه

 دادستان عمومی وانقلاب شهرستان پاکدشت در پی انتشار خبری مبنی بر مفقود شدن کودک هشت ماهه در داخل خودروی پراید اظهار کرد: این خودرو در پاکدشت کشف شده که  متاسفانه کودک در داخل خودرو فوت کرده است.

علیشپور در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبرداد و گفت: متاسفانه این کودک در داخل خودرو فوت کرده است.

وی افزود: وسیله نقلیه در تاریخ 29 فروردین از تهران سرقت شده بود در حالیکه یک کودک هشت ماهه نیز داخل آن دقایقی پیش در پاکدشت کشف شد.

این مقام قضایی اظهارکرد: هر دو متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند، گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

در همین خصوص یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در مورد نحوه شناسایی عامل ربودن دختر 8 ماهه و دستگیری او و همدستش گفت:  پس از اعلام موضوع به پلیس و در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه ای  لوازم داخل خودرو شدند. همچنین مشخص شد که یکی از این دو سارق به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که  خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.

این منبع آگاه تاکید کرد :سارق در بازجویی ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه ها آن را رها کرده است.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل رها کردن خودرو در محله ای خلوت رفته و مشاهده کردند خودرو زیر آفتاب شدید قرار دارد. شدت گرما به حدی بود که جسد کودک 8 ماهه دچار جمود نعشی شده بود.

به گفته این منبع آگاه با توجه به شرایط محل قرار گیری خودرو و بالا بودن شیشه های خودرو به احتمال زیاد دختر 8 ماهه به علت گرما و گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داده است. در حال حاضر با دستور قضایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

وی تاکید کرد: قاتل مدعی است وقتی خودرو را رها کرده است، هنوز بنیتا زنده بود.
 

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.